///Mr.X Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Heisann! Har en e36 320i Girkasse til salgs som sto på bilen når jeg kjøpte den. (Grunn til salg er den er byttet ut til fordel for en M3 driv linje) Pris: 500Kr
///Mr.X Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Skrevet Januar 13, 2011 Bra stand ? uten skraping ? Vanskelig og se utv. stand pga all oljesølet fra motoren. Den skrapet ikke når jeg brukte den, jeg har jo nesten ikke brukt den, selger den pga jeg bygget om til M3.
Vegard-E30 Skrevet Januar 13, 2011 Skrevet Januar 13, 2011 ka de vil bli i frakt til Førde I sogn og fjordane ?
Frode G Skrevet Februar 3, 2011 Skrevet Februar 3, 2011 Bra stand ? uten skraping ? Hehe.. han mener nok under giring da vettu............................. Ikke utsende da den er UNDER bilen... Frode G
///Mr.X Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Skrevet Februar 4, 2011 Bra stand ? uten skraping ? Hehe.. han mener nok under giring da vettu............................. Ikke utsende da den er UNDER bilen... Frode G Svarte på spørsmålet hans, altså ikke mulig og se lekasjer på kassa pga. Motor oljen (tilstand). Og at jeg nesten ikke har kjørt med den kassen, men ikke noe ulyd under kjøringen jeg brukte den. (skraping)
///Mr.X Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Nå kapper jeg snart av inngående aksel og bruker til spesialverktøy å kaster resten, 500Kr er jo gratis for en girkasse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå