maxis Skrevet September 28, 2011 Forfatter Skrevet September 28, 2011 bilder av noen av delene iallefall lagt til.
maxis Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Allt finnes enda.Ender vel opp med å kjøpe en billig e38 og bruke delene selv. E38 har jo blitt en billigbil nå.
maxis Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 spar på disse til jeg får solgt sjuern min kjøp delene alikevel Kommer langt med dette "lasset" om man kommer over en billig e38 evt en frontskadet bil. De er oftere og oftere å se til irundt 50 lapper nå til dags..
maxis Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Har sett over litt på lagret og finner stadig mere deler. baksete i sort skinn,dashbord samt midtkonsoll trekt i sort skinn(750) men med mindre skavanker. Fant også disse nye delene(mindre skavanker) nye blinklys til både før og etter facelift..samt en chromelist til bakluka:
maxis Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2011 Fant et orginalratt liggende i rotet igså. Med airbag..er vel til bil før 98 dette. Etter størrelsen å bedømme er det i noe samme størrelse som roret i et tysk krigskip.
maxis Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 men alt skal selges samlet? Har satt en pris på 6000 på hele lasset ja. Men "sendbare" deler kan selges samlet uten de store tingene. Ikke sendbare ting er i mine øyne hovedsaklig stoler ,framfanger og skjermene. Dette pga masse jobb med emballering og dyr frakt.
Anbefalte innlegg