Nytern Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 Jepp, ønsker å kjøpe da jeg bare har 3. Har du etpar-tre å selge kjøper jeg dem mer enn gjerne!
Nytern Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Haha! Kult da! Mja, hva skal vi få til da a? Hvor mange har du, hvor mye vil du ha?
Ynot Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 skal ha komplett sett ja, er ikke ibruk da jeg har lettmetall sommer og vinter. og tja kan vel ikke være verdt allverden vil jeg tro? tror de ser bra ut med? kan ta et bilde av de imorgen tenker jeg? aner ikke hva de er verdt, så bare gi et skambud det ☺ trekker det vel bare ifra på Hp'en vel? er vel enklest det?
Nytern Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Hehe, kjekt å kunne gjøre 2 handler i en smekk da! Det er sånne du har ja? Måtte teste to av de jeg hadde i stad.. Ai, vanskelig å by.. 300inkl frakt?
Ynot Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 så ut som det va samme sorten ja? den med litt skrapeskade er vel den eneste som har noe merke på seg, såg det ut til? og tja spørs litt på hva frakten blir det? men syns jo 400,- med frakt hørtest bedre ut og skitne på bildet var de og
Nytern Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Skrevet Januar 2, 2011 Da har vi nok en deal ja.. Da slipper du unna med 1100kr! Alltid gøyalt med to fluer i en smekk, kjekt for meg å ha reservekapsler liggende og. Perfekt!
Ynot Skrevet Januar 2, 2011 Skrevet Januar 2, 2011 den er god, skal se om jeg får tid å pakke de skikkelig inn imorgen å få sendt de avgårde, resten kan vi vente med til lønningsdag bare send meg adressen på Pm, så skal jeg få sendt imorgen eller tirsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå