gnorekno Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Hvor mye rust i innerskjerm? Skulle hatt halvdelen foran dempertårnet...
tic`n Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Huff... Svarte på helt feil forum da jeg skrev siste innlegg.. Er ikke rust på denne bilen. Burde la seg gjøre med den.
gnorekno Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Men bakfangeren er sprukket? Bilen min har tydeligvis blitt dårlig opprettet en gang ved innerskjerm, så den har rustet ned mot rammevangen, så trenger en bit der på Ca 20x20 cm. Hadde vært ålreit å sluppet å bøye/brette til plate, og heller brukt en bit av innerskjermen. Den frontfangeren d ligger bilde av her, skal du gi den bort? Hvordan er d med framskjermer på denne?
tic`n Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Er jo grei å kappe til den da. Bakfangern er gåen ja. Den orginale frontfangeren skal gis bort ja. Skjermene skal over på min egen bil.
gnorekno Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Kunne vært interessert i fangeren og jeg da. Har du grillnyrene, og hvordan er de? Er festeklipsene for sprederene i fangeren?
tic`n Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Greit det. Ligger her nå bare den. Grillen skal over på min bil desverre(facelift) De sprederene som har sittet i den fronten, har vært festet med silikon. Så sitter ikke no slike der desverre.
gnorekno Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Ikke helt inn i BMW enda, hva er forskjellen på facelift nyrer og pre-face? De jeg har på min ligger utenpå, mens jeg har sett noen som er dype. Hadde du hatt mulighet til å kappe ut på innerskjermen? Kan sende bilder av hvordan tilstanden på min er så du ser hva jeg trenger.
tic`n Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Faceliftnyrene stikker utover, preface er dype. Send et bilde, så får vi se.
gnorekno Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Nyrene kan byttes om hverandre uten å bytte hele grillplata? Har facelift jeg da i helkrom, kunne tenkt meg preface. Send meg mailadresse på pm, så skal jeg få tatt noen bilder og sende.
tic`n Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Må bytte hele grillplata. Men har du i helkrom, er nok dette stylingnyrer. Så kan hende du har preface likevel. Pm sendt.
gnorekno Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Når kom faceliften da? Er en 97modell dette her. Har ikke hengerfeste og vel?
tic`n Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Det husker jeg desverre ikke. Vet kun på e30. Nei desverre. Er på utkikk etter dette selv.
tic`n Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 Noe av dette kan byttes i m3 difuser til bakfanger e36 Eller en av frontleppene på bilder under. Helst Rieger Infinity leppe. Trenger ikke være strøken. Også intr i maken til grøftelysene på siste bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå