Dorris Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Du tar feil Fixfax, det er riktig som Johnsen86 sier . Hvis man planer toppen, får man ikke kammen riktig uten justerbart kamdrev. Men er toppen bare plana for retting så er det så lite at det vil ikke ha noen betydning. Men tar man av mye for å heve komp så er justerbart kamdrev et must!Mvh Må nok si meg enig her gitt, for nå er d konstantert d er for stor avstand i vekslingen på syl. 6 når motoren er i o/t.. dette da som en følge av at toppen er blitt plana/retta flere ganger... altså, skal man ha en motor uten ett feil slag etter planing, MÅ man ha justerbart kamdrev Men takk for alle tilbake meldinger, og jeg håper flere enn meg har lært av mine feil
Dorris Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Jeg får vel legge til at d måtte en motor bygger, utstyrt med måleur og 15 års erfaring på område til for å finne ut av dette da vitner bare om hvor ømfintelige saker en motor kan være mener nå jeg da og selfølgelig vitner d om mangel på kompetanse fra den nissen som har drivi med denna motoren, meg!
Johnsen86 Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Hehe, godt du fant ut av det hvertfall. Du kunne ikke se det på merkene altså, eller har du ikke sjekket det godt nok? Justerbart kamdrev er heldigvis ikke så vrient å rigge til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå