vikorena Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Hei. Har berre ein nøkkel til min 535i. Kvar kan eg få filt ekstra nøklar, og treng ein ekstra dokumentasjon?
Superbeetle Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Det spørs litt hvilken nøkkel du har! Er det en enkel nøkkel som kan files? Er det startsperre på den? Er det en "vanlig" nøkkel så kan nok de fleste lage en ny til deg, evt kan du kjøpe et emne fra koed.no eller gsbildeler.no slik at du får en bmw nøkkel Evt kan du bestille ny hos bmwforhandleren. Da må du ha vognkort og førerkort med deg..
vikorena Skrevet Januar 3, 2011 Forfatter Skrevet Januar 3, 2011 Takkar for svar:-) Det er ein heilt ordinær nøkkel utan startrperre eller fjernbetjening av sentrallås. Dersom eg får nytt emne av gs eller koed kan altså kva som helst låsesmed file ny?
winchester Skrevet Januar 3, 2011 Skrevet Januar 3, 2011 Trenger ikke være en låsesmed heller, bare en som har tilgang på maskinen som brukes. Får gjort det hos Sivertsen Fargeriket her foreksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå