baier Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Har problemer med motoren i min e39 2001mod.med 300k på telleren.lufter difor om noen har ein motor til salgs eventuelt skadebil... . Er ute etter motor/delemotor alt av inntersse noen som har noe liggene bare og gi ein lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Hei. En kompis på forumet her har en 530d som han i 10 år ikke hadde noen som helst problemer med. Kjørt ca 220.000 km. Så begynte bilen å trekke gå dårlig. For å gjøre en lang mareritt historie kort, så har udugelighet og andre ting fra BMW verksted ført til at han han kjøpt mange deler som han ikke trengte likevel. Pluss en uke med feilsøking. Regningen er kommet på ca 100.000 kr !!!!!. Du gjør veldig klokt i å få tak i en annen motor. Så kan du heller ta vare på deler fra din gamle. Du kan vurdere å importere en hel bil som er i orden selv. Da vet du at motoren er i orden. Noen ganger blir biler med småskader i karosseriet el. lign solgt rimelig. Og du kan sikkert selge mange deler fra bilen etterpå. Men du må jo ha plass og tid til dette. Normalt kunne jeg ha hjulpet deg med å få tak i motor, men denne gangen har jeg tatt fly ned til Østerrike hvor jeg også bor. Håper at du kommer mye bedre ut av det enn min kompis. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baier Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2011 Hei.En kompis på forumet her har en 530d som han i 10 år ikke hadde noen som helst problemer med. Kjørt ca 220.000 km. Så begynte bilen å trekke gå dårlig. For å gjøre en lang mareritt historie kort, så har udugelighet og andre ting fra BMW verksted ført til at han han kjøpt mange deler som han ikke trengte likevel. Pluss en uke med feilsøking. Regningen er kommet på ca 100.000 kr !!!!!. Du gjør veldig klokt i å få tak i en annen motor. Så kan du heller ta vare på deler fra din gamle. Du kan vurdere å importere en hel bil som er i orden selv. Da vet du at motoren er i orden. Noen ganger blir biler med småskader i karosseriet el. lign solgt rimelig. Og du kan sikkert selge mange deler fra bilen etterpå. Men du må jo ha plass og tid til dette. Normalt kunne jeg ha hjulpet deg med å få tak i motor, men denne gangen har jeg tatt fly ned til Østerrike hvor jeg også bor. Håper at du kommer mye bedre ut av det enn min kompis. Hilsen Eirik. takker for tips.... tok av toppen og fant ut at det er rådebank..so håper eg får tak i motor .blir dyrt og overhale vist eg skal gjere det seriøst.....men hadde helst hatt lyst på ein delebil som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baier Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå