Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle åpne vindu på bilen min i dag men da røyk et eller annet.. Trodde først det var sikring men fant ingen som er ødelagt.. Nå funker ikke vinduene, kjørecomputern, cd spiller og det lyser heller ikke på vindusknappene lenger, noen som vet hva som gjør det?

Skrevet

sjekk de store sikringsboksene under baksetet, ta de opp og vent litt før du setter de ned igjen. skjer på min i ny og ne, da funker ikke vinduene, viskere og div

Skrevet

ok kan prøve de, sjekka sikringene bak der og.. og har prøvd å koble fra batteriet for å "resette" om noe skulle hengt seg opp.. men kan prøve å ta de ut

Skrevet

Holder en knapp på Grunnmodulen. (Evt reléet i forkant av grunnmodulen...) Har alt liggende om du trenger :)

Skrevet

ok takk da skal jeg sjekke det.. jeg har batteriet under baksetet, men kan stemme med sikring i og med att det skjedde akkurat når jeg åpna ruta, den åpna seg nok til att det suser i bilen selvsagt :P men den var ikke fryst fast eller noe

Skrevet

Tror sikringa kan sitte i motorrommet uansett, men bare sjekk etter den svarte boksen. Skal være en tykke ledning inn og ut. Og den kan være ødelagt selv om den ikke ser slik ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...