Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke den. Det er den Roge36r jeg snakker om..

1998 modell 3,2 M3 sort, gått 79.000km dokumentert. Helt orginal, så bra ut til 179.000kr (begynte på over 200 på finn)

Dessverre var det smg ja...

Den du linker til er jo linket til tidl. i tråden her.

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

1998 modell 3,2 M3 sort, gått 79.000km dokumentert. Helt orginal, så bra ut til 179.000kr (begynte på over 200 på finn)

Vi tenker nok på samme bil.:)

Skrevet

Tror faktisk han begynte på nærmere 250k :shock:

Men lå jo også en til rød orginal 98 M3 på sotra utenfor Bergen til rundt 200.000 i samme tidsområde.

Denne har jeg sett live og så MEGET strøken ut, den også med utrolig lav dokumentert km.stand

Ser ut som du skulle bestemt deg for kjøp ett par mnd tidligere trådstarter :wink:

Skrevet

Det dumme med den 98" M3n på Sotra var at den hadde smg den også..

Ville virkelig ventet på en kanon bra M3. Du finner uansett en mye billigere enn 250k, som er minst like bra (om ikke bedre)

• 3 weeks later...
Skrevet

hadde hatt mye større glede av en pen og orginal M3 med historie, enn noe som er ombygd...

Hadde alltid hatt i bakhuet at det var en 318 og ikke en M3 fra bunn av, i motsatt tilfelle...

Skrevet
kjempe fornøyd med bilen helt til eg fant ut at den ikke var godkjent :(

er det mulig?? å det tenkte du ikke på å sjekke før du kjøpte den?

Skrevet

dersom forhandler villedet deg til å tro at bilen var godkjent som en ombygget til M3, så er vel det mulig å levere bilen tilbake? Eller i det minste få denne forhandleren til å forsøke å godkjenne den? Evt prisavslag stort nok til å du kan forsøke å gjøre det selv? Men vær obs på at dersom du ikke har papirer på ombyggingen, så kan nok dette bli svært vanskelig.

Dersom intet blir gjort, så kjører du rundt i en potensiell tapsfelle. Skulle du være utsatt for en ulykke, så vil intet bli utbetalt i forsikring grunnet ikke-godkjente enrdinger, eller i beste fall sterk nedsettelse av forsikringsoppgjør. Og skulle andre være innvolvert i ulykken, står du selv alene økonomisk ansvarlig for eventuelle skader på objekt og/eller person.

Er det verdt å ta den risikoen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...