helland Skrevet Januar 4, 2011 Share Skrevet Januar 4, 2011 Tenkte å lage en liten tråd med bilene mine, og har idag vært og henta meg en 2002 BMW 525 dat shadowline m-tech med 131000km på telleren. -M-Tech front -M-Tech hekk -M-Tech speil -M-Tech ratt -M-Tech seter -Svart tak -16:9 Ny touch navigasjon -Senket 50mm -8,5 og 9,5 x 19" +++++ Med sommerhjula gleder meg til sommern!! har noen planer her, men vi får se hva som skjer Innvendig Ny touch skjerm, noen som har kjennskap til denne ? Baksetet Skal tone rutene, få på en takspoiler, og xenon grøftlys + fjernlys, muligens bad-look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Kjøpt bil på vikebil ja? Der får man desverre ikke nyvasket bil når man handler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Selger vell slike "spillere" på GS, er vist ganske nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Spilleren er nok fra GS ja, synes den virker litt "billig" men den fungerer jo Bilen var ikke helt ren nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 skadebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 har vært en liten skade på den ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Spilleren er nok fra GS ja, synes den virker litt "billig" men den fungerer jo Bilen var ikke helt ren nei Ja, synes den virket litt billig jeg også! Men råe funksjoner mtp DVD, minnebrikke etcetc! Men jeg bytter den ikke ut med min orginale Navi mk4 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Spilleren er nok fra GS ja, synes den virker litt "billig" men den fungerer jo Bilen var ikke helt ren nei Ja, synes den virket litt billig jeg også! Men råe funksjoner mtp DVD, minnebrikke etcetc! Men jeg bytter den ikke ut med min orginale Navi mk4 nei Selfølgelig ikke , hehe Godt fornøyd med navigasjonen, den fungerer veldig bra, og er enkel og bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 med vinterhjula: sommerhjula har kommet inn på soverommet ikke så veldig populært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 endelig fått skiltene mine, skal bytte automatolje og filter i morgen prøve å få til noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Må si M-fangere gjør seg virkelig... Må nesten få skada mine litt så jeg har en god grunn til å bytte Hva slags bakpotte sitter på? Hvordan er lyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 lyden er original, har ikke fått sett hvilken bakpotte det er enda, skal uansett byttes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Se der ja, begynner å bli noen biler å betale årsavgift på nå må vel snart få samle rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 Tjener bra på holla? Brukbar bilpark nå, Stig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 hehehe kan ikke si at jeg gleder meg til mars nei har 5 biler nå, men er heldigvis bare 3 jeg skal betale årsavgift på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå