Gå til innhold

Min BMW e34

Profon
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

Jeg har kjøpt meg en BMW 520i E34 (Vanos).

Dette er en kjempe bil, og jeg er veldig fornøyd. Jeg kan ikke veldig mye om biler osv. men et sted må jeg også starte. Kan jo selvfølgelig litt, men føler det er myyye og lære for meg.

Grunnen for at jeg lager denne, er for at dere skal gi meg noen tips osv. for at bilen skal se bedre ut, og ikke minst BLI bedre. :)

Info om bilen:

- BMW 520i E34 (Vanos)

- 1996 modell

- Gått ca 230

- Mørke blå/svart/ egentlig svart

- Skinn interiør

Bilder skal selvfølgelig komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal dere ha! :D

Lærer nok mye fort ja.. men, bilen er tatt godt vare på. Den ble fraktet til Norge i 2003, og tiden før dette ble den ikke særlig brukt. Han som eide den før meg, var vel ikke veldig forsiktig.. det skal han ha. Men, bilen er tatt godt vare på når det gjelder bytting av slite deler, olje, osv osv. Har kjørt den i 1 mnd nå.. og det eneste jeg har merket er at vinduet har frosset fast i kulda!! :)

Planene med bilen er jeg veldig usikker på. Jeg har ihvertfall som mål og ta skikkelig vare på bilen, og ikke minst ordne med den motormessig og utseendemessig. Iløpet av uken som kommer, skal jeg prøve og få montert "Angel Kit lys", hvilepedal, også skal jeg fikse det frossene vinduet. :)

Jeg driver for tiden og leter etter ideer om bilen... PS: Jeg har endra litt på info øverst, så dere kan lese litt mere om bilen..

MVH profon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en 96 modell! det er jaggu ikke hverdagskost. Her må vi nok få noen bilder ja. ;)

Er det en Touring forresten? mener å ha lest et sted at det bare kom touringer i 96?

Forøvrig er det mange som mener at Angel Eyes passer veldig dårlig på E34 (meg inkludert).

Poenget med AE er jo å gi en runde lykter look, på biler uten runde lyker. E34 har allerede runde lykter, og ser litt ut som ei ugle med AE. ;)

Jeg holdte på å kjøpe AE selv når jeg kjøpte min E34, men ble overbevisst av folket på forumet her til å styre unna det, og heller vurdere Sorte DE Hella lykter.

Når det kommer til hva som kler E34 ligger det mange tråder rundt på forumet med bilder av biler med forskjellige "pakker". Bl.a AC Schnitzer, M-tech, Alpina og dessverre Rieger (det er kun leppa fra Rieger som fungerer på E34).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Gratulerer med E34! :)

Gratulerer med en 96 modell! det er jaggu ikke hverdagskost. Her må vi nok få noen bilder ja. ;)

Er det en Touring forresten? mener å ha lest et sted at det bare kom touringer i 96?

Forøvrig er det mange som mener at Angel Eyes passer veldig dårlig på E34 (meg inkludert).

Poenget med AE er jo å gi en runde lykter look, på biler uten runde lyker. E34 har allerede runde lykter, og ser litt ut som ei ugle med AE. ;)

Jeg holdte på å kjøpe AE selv når jeg kjøpte min E34, men ble overbevisst av folket på forumet her til å styre unna det, og heller vurdere Sorte DE Hella lykter.

Når det kommer til hva som kler E34 ligger det mange tråder rundt på forumet med bilder av biler med forskjellige "pakker". Bl.a AC Schnitzer, M-tech, Alpina og dessverre Rieger (det er kun leppa fra Rieger som fungerer på E34).

+1 Ville heller gått for sorte DE Hella lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...