Gå til innhold

Min BMW e34

Profon
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv synes jeg ikke BMWer med runde lykter (E34, E30, E28 osv..) passer dette, ser litt ut som en ugle. Angeleyes er vel i utgangspungtet for nyere BMWer uten runde lykter, slik at man skal få assosjasjoner med det klassiske BMW utsenet (Rett meg om jeg tar feil :P). Men selvfølgelig, dette skal jo ikke på noen måte hindre folk i å ta dette på bilene sine, hver sin smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chromeringer er veldig greie å få montert, og løfter utseendet i interiøret betraktelig.

Det skal ligge en DIY her på forumet et sted om du søker litt.

Forøvrig må jeg si meg enig med Koll når det kommer til Angel Eyes. E34 er penest med originale eller sorte Hella DE lykter. ;)

Edit:

Denne fungerer. Når man har fått ut instrumentpanelet er det grei skuring å få montert ringene.

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 16&start=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chromeringer er veldig greie å få montert, og løfter utseendet i interiøret betraktelig.

Det skal ligge en DIY her på forumet et sted om du søker litt.

Forøvrig må jeg si meg enig med Koll når det kommer til Angel Eyes. E34 er penest med originale eller sorte Hella DE lykter. ;)

Edit:

Denne fungerer. Når man har fått ut instrumentpanelet er det grei skuring å få montert ringene.

viewtopic.php?f=1&t=76416&start=0

Takk for hjelpen! Tror jeg dropper angel lysa, da det kanskje stemmer det dere sier. Er mye jeg vil gjøre med bilen, men kommer liksom ikke noe vei. Jeg har endel små fiks jeg skulle fikset med den sånn generelt, men er bare det og komme igang..

Dette bør fikses:

- Vaske hele motorrommet, deretter få inn beskyttelses skjermen.

- Fikse bagasje luka, den går nemlig ikke alltid igjen.

- Støtfangeren bak er skjev, mangler noe skiver.

- Sette inn nytt speedometer instrument, må prøve det nye som kom fra rep.

- Bremsene begynner å ta slutt, så må se litt på det.

- Forstillinga smeller litt, så får ta en titt der også.

- Vindu på venstre siden går ikke opp eller ned (frøs i vinter)

Det var vel egentlig det generelle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vasket hele motorrommet, og plassert inn inner-skjermen. Så nå slipper jeg grus og dritt inn i motorrommet. Jeg har også fått fikset bagasje luka, noe som tok sin tid. Har også sjekka små ting, sjekka forstillinga og slikt, ser ut til at noe må byttes nærmere tid.. :)

Blitt gjort endel idag :D

p1etgsa7eb756ildsa6b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...