Morstan Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Sota blink og sorte de så hadde den blitt grom i fronten:-D velkommen til bimmers også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profon Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Hva mener du? At blinklysa skal sotes? PS: Noen som kan forklare hvordan jeg skal montere angel lys? Aldri gjort noe sånt før, som sagt litt ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Tipper han mener disse http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8191.jpg Men er du sikker på at du vil ha angeleyes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profon Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Jeg syns Angel lysa ser utrolig fine ut Noen biler i byen her som har det, ser ut til at det er stilig.. Hva syns du da?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Selv synes jeg ikke BMWer med runde lykter (E34, E30, E28 osv..) passer dette, ser litt ut som en ugle. Angeleyes er vel i utgangspungtet for nyere BMWer uten runde lykter, slik at man skal få assosjasjoner med det klassiske BMW utsenet (Rett meg om jeg tar feil ). Men selvfølgelig, dette skal jo ikke på noen måte hindre folk i å ta dette på bilene sine, hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profon Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Sant, så sant Jeg fant akk noe chrome, sånn ringer til å ha rundt speedometeret osv vettu. Vet du om dette er vanskelig å montere? Er usikker på om de passer bilen min også.. hmm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Chromeringer er veldig greie å få montert, og løfter utseendet i interiøret betraktelig. Det skal ligge en DIY her på forumet et sted om du søker litt. Forøvrig må jeg si meg enig med Koll når det kommer til Angel Eyes. E34 er penest med originale eller sorte Hella DE lykter. Edit: Denne fungerer. Når man har fått ut instrumentpanelet er det grei skuring å få montert ringene. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... 16&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profon Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Chromeringer er veldig greie å få montert, og løfter utseendet i interiøret betraktelig. Det skal ligge en DIY her på forumet et sted om du søker litt. Forøvrig må jeg si meg enig med Koll når det kommer til Angel Eyes. E34 er penest med originale eller sorte Hella DE lykter. Edit: Denne fungerer. Når man har fått ut instrumentpanelet er det grei skuring å få montert ringene. viewtopic.php?f=1&t=76416&start=0 Takk for hjelpen! Tror jeg dropper angel lysa, da det kanskje stemmer det dere sier. Er mye jeg vil gjøre med bilen, men kommer liksom ikke noe vei. Jeg har endel små fiks jeg skulle fikset med den sånn generelt, men er bare det og komme igang.. Dette bør fikses: - Vaske hele motorrommet, deretter få inn beskyttelses skjermen. - Fikse bagasje luka, den går nemlig ikke alltid igjen. - Støtfangeren bak er skjev, mangler noe skiver. - Sette inn nytt speedometer instrument, må prøve det nye som kom fra rep. - Bremsene begynner å ta slutt, så må se litt på det. - Forstillinga smeller litt, så får ta en titt der også. - Vindu på venstre siden går ikke opp eller ned (frøs i vinter) Det var vel egentlig det generelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profon Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Idag har jeg vasket hele motorrommet, og plassert inn inner-skjermen. Så nå slipper jeg grus og dritt inn i motorrommet. Jeg har også fått fikset bagasje luka, noe som tok sin tid. Har også sjekka små ting, sjekka forstillinga og slikt, ser ut til at noe må byttes nærmere tid.. Blitt gjort endel idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profon Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Bilen er skikkelig god innvendig, så legger ved et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Det peneste rattet i E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profon Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Det peneste rattet i E34. God bilen det se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profon Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Idag har jeg montert forsterker og bass i bilen, og det ble voldsomt med lyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Med originale høytallere eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profon Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Jeg vurderer nye blinklys (glass). Kan noen gi meg noe tips? - Hvilken farge? - Hvor kan jeg kjøpe det rimelig? Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå