Henryk Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Syntes du skal ha blinklys med hvit glass Ta en titt her: https://www.koed.no/ Der finner du mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Det peneste rattet i E34. er mer E46 ratt det der. det øverste av det øverste er Mtech 2 GARANTERT det fineste rattet du kan få i en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profon Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Syntes du skal ha blinklys med hvit glass Ta en titt her: https://www.koed.no/ Der finner du mye fint Bak og foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Får tak i begge deler der ja Hva slags anlegg har du montert i bilen? Orginale høytalere ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 er mer E46 ratt det der. det øverste av det øverste er Mtech 2 GARANTERT det fineste rattet du kan få i en bil Ble det ikke levert originalt i de siste M-sport E34'er da? Personlig synes jeg ikke det kan sammenlignes med de resterende m-tech ratt til E34. Synes de andre ser helt forferdelige ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Profon Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Lenge siden sist igjen. Jeg har litt dårlig råd for tiden, så er ikke mye som blir gjort med bilen, selv om det er veldig mye jeg kunne ønske å gjøre, om jeg hadde pengene til det. Har ikke montert angel lys, ombestemte meg. Idag har jeg polert og vasket bilen både inni og på utsiden. Problemet er at poleringa ikke ble noe særlig bra, ettersom jeg ikke har gjort dette så mye før, men må jo bare gjøre det noen gagner, så blir det sikkert bedre. Den ble iallefall klart mye finere og blankere Har faktisk fått byttet stabilisatorstag idag også. Angående det med anlegg, så var det bare for å teste, men det sitter i bilen enda. Har ikke lagt opp ledningene skikkelig, men de syns ikke noe særlig inni bilen da. Målet mitt er at ingenting skal være stygt og se "jalla" ut. Er den typen som liker at det er originalt og gjennomført. Bassen er en 15 tommer tror jeg, med en selv lagd kasse. Forsterker osv. er jeg faktisk usikker på, da den er lånt av av kompis. Tror ikke anlegget blir noe særlig lenge i bilen egentlig, men blir jo mye mer behagelig og kraftigere lyd da. Høytalerne er originale, gidder ikke begynne å dra ut dem Liten update ihvertfall, setter pris på om noen kommer med tips eller noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå