can92 Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 noen som vet hvor mye bilen min er senket ut ifra dette her ? jeg skjønner ingenting av det håper det er noen som kan fortelle meg hvor mye den er senket nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Foran: 13 mm? Bak: 14 mm? "F:5,0V" og "B:6,5V" betyr antagelig antall vindinger fjærene har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Foran: 13 mmBak: 14 mm "F:5,0V" og "B:6,5V" betyr antagelig antall vindinger fjærene har. er ikke det veldig lite da ? har lyst 40 60 senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Foran: 13 mmBak: 14 mm "F:5,0V" og "B:6,5V" betyr antagelig antall vindinger fjærene har. er ikke det veldig lite da ? har lyst 40 60 senk 60/40 senk mente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Er ikke 13mm og 14mm diameteren på fjæra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Det står at du har godkjent senkesett pluss avstand fra senter på nav til skjermkant foran og bak,hvor mye den er senket må du finne ut selv.Mulig jeg har feil men ingen senker vel bilen 14-15 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Det står at du har godkjent senkesett pluss avstand fra senter på nav til skjermkant foran og bak,hvor mye den er senket må du finne ut selv.Mulig jeg har feil men ingen senker vel bilen 14-15 mm hvordan finner jeg ut det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Det står at du har godkjent senkesett pluss avstand fra senter på nav til skjermkant foran og bak Hva er det som beskriver avstanden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Har du et bilde av bilen? Da går det an å se det - sånn ca, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Normal kjørehøyde. Denne høyden anføres som vognkortmerknad: avstand senter nav til skjermkant foran og bak. Toleranse på kjørehøyden kan være opptil +/- 2 cm.Betyr vel at man beregner en rett linje opp fra navet på hjul opp til skjermkant,dette betyr at bilen har godkjent impress (et) på felgene og har ingen ting med senkesett å gjøre.Med andre ord han har godkjent senkesett og godkjente felger.Håper jeg fikk forklart meg rett at disse mm som står har ingen ting med senkesettet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Normal kjørehøyde. Denne høyden anføres som vognkortmerknad: avstand senter nav til skjermkant foran og bak. Toleranse på kjørehøyden kan være opptil +/- 2 cm.Betyr vel at man beregner en rett linje opp fra navet på hjul opp til skjermkant,dette betyr at bilen har godkjent impress (et) på felgene og har ingen ting med senkesett å gjøre.Med andre ord han har godkjent senkesett og godkjente felger.Håper jeg fikk forklart meg rett at disse mm som står har ingen ting med senkesettet å gjøre. Ja, det skjønner jeg, men mener du at noe av det som står i dette vognkortet sier noe om denne høyden? Det jeg mener her er at nr som står først sikkert er TUV-nr, eller noen form for godkjenningsnummer/artikkel-nummer, mens F.5.0V = 5 vindinger på fjærene foran, B.6,5V = 6,5 vindinger på fjærene bak. 13mm er diameter på fjærene foran, mens 14mm er diameteren på fjærene bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Mulig du har rett jeg bare skriver hva jeg tror det er ,har egentlig ikke peiling hadde det vært mitt vognkort så ville jeg ringt biltilsynet og fått svar på hva det betyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Mulig du har rett jeg bare skriver hva jeg tror det er ,har egentlig ikke peiling hadde det vært mitt vognkort så ville jeg ringt biltilsynet og fått svar på hva det betyr. Okei.. Men hvilke tall der mener du er lengden fra senter og til evt skjermkant da? Tror nok med stor sikkerhet at ingen av de tallene der forteller noe om lengde fra senter og ut til en eller annen plass.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå