Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det måtte da føles godt? :D

Alltid spennende når man skal ut på første prøvetur.

Det føltes helt fantastisk deilig :D

I går hentet jeg prøveskilt og fikk brev fra statens vegvesen om at søknaden min om motorbytt mm. er godkjent 8).

Noe som ikke er fullt så bra er at de ville se bilen FØR jeg startet å bygge om, men skal nok finne en løsning på det også.

Ellers bytta jeg olje og filter på motoren. Og strammet oljepumpekjeden. Så nå er bilen nesten 100% klar for prøvekjøring.

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I går hentet jeg prøveskilt og fikk brev fra statens vegvesen om at søknaden min om motorbytt mm. er godkjent 8).

Noe som ikke er fullt så bra er at de ville se bilen FØR jeg startet å bygge om, men skal nok finne en løsning på det også.

Ellers bytta jeg olje og filter på motoren. Og strammet oljepumpekjeden. Så nå er bilen nesten 100% klar for prøvekjøring.

grattis med godkjenning da ;) kunn bremser, gir og motor du har byttet ? får å få søknaden godkjent :)

Skrevet

grattis med godkjenning da ;) kunn bremser, gir og motor du har byttet ? får å få søknaden godkjent :)

Tusen takk for det :D . De ville også at jeg skulle ha 540 bremser på bilen for å få dette godkjent. Så jeg må vel bevise at de bremsene som står på nå er bendre enn orginale 540 bremser.

Skrevet
er det 324x30 skiver du har nå?

eg skal bytte bremsene på min, så da har eg et komplett sett med skiver og kalipere f+b som du evnt kan låne til godkjenningen.

Ja det er 324x30mm skiver jeg har nå.

Hvis det viser seg at det blir vannskelig å godkjenne disse bremsene, er det fantastisk om jeg kan låne skiver og kallippere av deg :D

Skrevet

Har hatt bilen på prøveskilt en dag og heldigvis fungerte det meste som det skulle. Det var litt virbasjoner rundt 100km/t, men ikke så veldig mye.

Bilen gikk meget godt i forrhold til det jeg pleier å kjøre.

Tok noen bilder også før bilen ble for skitten.

Ikke bry dere om at noen av listene på dørene ikke var montert. Skal kjøpe nye.

zxuj09ycu9u3m9to207o.jpg

15c1cj7bcb5dlji20pxc.jpg

kwf88bqlgzqyu2q0vqa7.jpg

wiio0gh7vccqfraop5em.jpg

0mfts6gfj4r803hanq34.jpg

gcu1dih97npggp4aa336.jpg

Skrevet

I dag har jeg montert Lamin-X Gunsmoke på frontlyktene. Ble helt greit, men tror nok at Lamin-X Tint er finere.

ms8pxsibwvy5w5za3jkw.jpg

Skrevet

Jeg er redd for at lyset blir dårlig. Skal prøve de når det blir mørkt. Har xenon lys liggende både til nær- og fjernlys så det skal monteres, men ikke før bilen har vert innom statens vegvesen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...