///MPower Skrevet September 10, 2012 Skrevet September 10, 2012 må ikke selge før vi har tatt et race hehe Hehe, når får du fart på sleden din da? tja si det, vi får ta et utforløp istedet hehe
Steffos90 Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Legg ut bilder av maskineriet og då!?
bimmerole94 Skrevet September 9, 2015 Skrevet September 9, 2015 (endret) Har fått hendene mine på dette beistet nå og må si meg veldig fornøyd! godt å se at det er utført bra arbeid på den tidligere ser desverre at rusten har satt sitt preg på den siden du hadde den :/ men det skal fikses nye kanaler skal sveises på og skal se om jeg får reddet bakluken. Framskjermene skal byttes da hjula har tatt borti :/ litt rust nede på dørene som også skal fikses. Utløserlageret skreik på siste verset og clutch og trykkplate har fått noe juling så dette holder jeg på å bytte med 6-puck lamell og trykkplate fra FXracing vurderer hellakkering etter dette er gjort byttet nettopp diff,girkasse, motorolje, servoolje og kjølevann. Endret Juni 9, 2016 av bimmerole94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå