Gå til innhold

E30 168 diffbrems 3,38 og 440cc dyser


///Naitsirk
 Share

Anbefalte innlegg

325 bruker vel 188 og er 2 cm både breiere og lengere...la dem ved siden av hverandre i går og målte..og kan ikke skjønne hvordan du fikk brukt en 168 diff på en 325 uten å bytte ut mellomaksel og stikkaksler :S

Det gikk rett på i vertfall, men mulig mellomakslingen blei dratt litt lenger ut av spleinsa i skjøten og såvidt jeg kan huska var bredden mellom stikkakslingene den samma når jeg målte, men er godt over et år siden så er ikke så godt og huske :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325 bruker vel 188 og er 2 cm både breiere og lengere...la dem ved siden av hverandre i går og målte..og kan ikke skjønne hvordan du fikk brukt en 168 diff på en 325 uten å bytte ut mellomaksel og stikkaksler :S

Vis det er e30 dere snakker om går stor og liten diff om hverandre UTEN andre modifiseringer. Har selv skifta fra liten sperrediff til stor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

325 bruker vel 188 og er 2 cm både breiere og lengere...la dem ved siden av hverandre i går og målte..og kan ikke skjønne hvordan du fikk brukt en 168 diff på en 325 uten å bytte ut mellomaksel og stikkaksler :S

Vis det er e30 dere snakker om går stor og liten diff om hverandre UTEN andre modifiseringer. Har selv skifta fra liten sperrediff til stor....

Oki:) Takk for info!

Dette er lamelldiff ja, ser ut til å forsvinne nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...