Gisle1990 Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 hvor mye kan eg senke med orginale dempere er det 40 ? tenker litt på om å kjøpe senke fjører. noen som har tips på plasser eg får kjøpt senking for en god pris og kvalitet ? takker for svar og tips ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 ang senk av E34 ville jeg først og fremst skjekket hvor gammel demperene er, 40 er vel det jeg vil kalle max senking på orginal dempere ( ut i fra egen erfaring ) gs og hellanor ( FK & Lessfjor eller hva de heter ) har ganske grei kvalitet på senkefjærer vil jeg si.... i værfall der jeg har kjøpt til mine gammle biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 6, 2011 Share Skrevet Januar 6, 2011 Schmiedmann.no, koed.no og GSbildeler.no har vel det meste av senk til disse. Ville dog gått for coilovers om jeg var deg, men det kommer jo helt an på hvor mye du har tenkt å legge i det. Jeg hadde Lowtec 60/30 før jeg monterte coilovers og det så helt greit ut, men syntes fortsatt den var for lav bak og for høy fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå