Milam Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 noen som har eller har vært borti e34 520i med straight pipe? blir det no gromlyd av det? er det dumt å ha det? ( tenker ikke på loven ) har det noe å si for motoren eller noe sånt? Takker for svar
Tom K Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Lyd er tøft, bråk er teit...dette kommer til å bråke noe jævlig og folk kommer til å tro at du har rømt fra en eller annen annstalt
Milam Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 hahaha. men det er 2 rør på eksosen under bilen, så om jeg fjerner selve potta/lyddemperen bare å setter på en lang litt stor Y rør, hvordan vil det bli?
SweetBMW Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 HØYT! Dronete, raspete. Altfor mye egentlig. Det du kan gjøre er å fjerne mellompotta, da får du litt mer lyd, men ikke FOR mye. Uansett hvordan bil du ha, om det ikke er en ¨67 buldrende V8, så er ikke straight pipes noe for BMW
Milam Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 HØYT!Dronete, raspete. Altfor mye egentlig. Det du kan gjøre er å fjerne mellompotta, da får du litt mer lyd, men ikke FOR mye. Uansett hvordan bil du ha, om det ikke er en ¨67 buldrende V8, så er ikke straight pipes noe for BMW ja skjønner, har ikke sett så nøye under bilen enda jeg, men er det stress å bytte mellompotta med strakrør da? må man kappe å sveise osv? eller bare ta å sette på rør?
Sjøbuse Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Høres ikke akkurat så tøfft ut spør du meg.. den filmen der var uten eksosrør. Actually my buddy was putting on a supersprint full exhaust and was just revving it in the middle of install to see what it sounds like. There is nothing wrong with it, it was just for fun.
Tom K Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Høres ikke akkurat så tøfft ut spør du meg.. den filmen der var uten eksosrør. Actually my buddy was putting on a supersprint full exhaust and was just revving it in the middle of install to see what it sounds like. There is nothing wrong with it, it was just for fun. Det blir ikke noe mindre bråk med rake rør,
Azeton Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 er bare og ta bort bakpotta og beholde mellompotte. Blir lyd da også
bmw530i Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 vi fjerna just bakre lyddemper på en kamerats 525 E34 da vi skulle bygge Dtm på den da ikke riktig rør var kjøpt inn til jobben ende vi opp med å kjøre med åpen eksos så fjerner du bakrelydemper bare å kjører straka rør fra den å ut får du et skikkelig GROM svev. ikke noe bråk, men skikkelig dyyypt brøl ordntlig lyd til maskinen spør du meg, men dette er selfølgelig smak å behag. på tomgang kan du ikke høre at noe eksos deler er fjernet, men når du når 3000 så hører du ordntlig maskin
Sjøbuse Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 samme ble gjort på en E30 320 jeg hadde. var noe hjemmelaga syrefast eksoarør på den. orginale mellom potta var der, foran og bak var det syrefaste rør. bak var det ingen lyddemper. her er en dårlig gammel video som er filmet med mobil.
LinkE34 Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 straight pipes er tull, men som sagt over, fjerne mellom potta, eller bakerste med raka rør, blir ikkje så gale. har gjort det på min e34 520i m50,og syns det er bra lyd !
Hawkon88 Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 ettersom eksosen også "pulserer" på sugemotorer, vil du også tape effekten pulsene har i eksosen. Dette er nøye dimensjonert av ingienører etc. og ingenting du fucker med på egenhånd uten at du er kyndig. I tilfelle vil du tape effekt. Fjern bakpotta, jeg mener det burde gi deg nok lyd til at du blir lei temmelig fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå