Stian708 Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Hei Håper noen av derre kan hjelpe meg litt. Har en 2003mod e46 318. noen ganger når jeg skal starte den så virker det ikke som den har kompresjon. Men når jeg holder den på starteren en stund så virker det som kompresjonen kommer tilbake å bilen starter. Men går kun på 550 omdreininger på tomgang. Får også opp en feilkode på for stort avik rekke 1. feilkoder kommer å går er ikke hele tiden de samme eller. Så om noen skjønnte noe av det jeg skrev nå å kan komme med tips om hva som er feil så motaes det med stor takk. Stian
SweetBMW Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Hvor holder du til hen? =) Mulig jeg kan hjelpe deg litt.
Stian708 Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Skrevet Januar 30, 2011 Ble til at jeg leverte bilen hos Strandveien Auto i Trondheim. Der fant de ut at vanos er gåen og et par magnetventiler tilhørende vanos.
SweetBMW Skrevet Januar 30, 2011 Skrevet Januar 30, 2011 Han har N42 og den har Vanos 2003 modell vett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå