Mikael-B Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Når en polish er diminishing, kan den kjøres lenger. Dvs. det tar lenger tid å bryte den ned. Hvis ikke jeg husker helt feil, er det pga. mye oljer i diminishing vs. non-diminishing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Forskjellen på Diminishing og Non Diminishing produkter er at på Diminishing så har du slipepartikler som forsvinner etterhvert som du jobber med produktet, og til slutt så er alle slipepartiklene brutt ned. Du må altså kjøre produktet oppover i hastighet, og når du er på topp(somregel mellom 1500 og 1800rpm så må du kjøre det ned igjen og "juvelere" på laveste hastighet. Non Diminshing så brytes ikke partiklene ned og de har den samm størrelsen hele veien. Med Non Diminishing så kan du avslutte på topp(mellom 1800 og 2000 rpm). Non Diminishing er mye enklere å jobbe med og ikke minst så tar det kortere tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Ok, da veit jeg det. Ang skinnpleie. Bruker bmw's pleie sett for skinnet. Har ett par folk som har sagt at man burde pleie setene sine minst hver 3 mnd. Hva mener dere ? Kan dere også gi meg en anbefalling på hva slags produkter jeg burde bruke på skinn. Noe som ikke gir reflekterende finish, men en matt finish ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BernhardB Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg tilstreber å smøre inn setene i bilen min en gang i måneden.. Husker jeg ikke helt feil så har BMW ekstremt gode bilpleieprodukter.. Tørk over setene noen timer etter påføring så slipper du blank finish.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2011 yeeey! Etter snart 4 uker klarte Fedex Norge å rote bort pakken min. Tror du de gidder å fikse opp i problemet ? neeeei, det gjør dem ikke. Må ta opp problemet med senderen ++. Herregud, tror Fedex Norge slår Posten Norge når det gjelder "kundeservice". Helt utrolig. Poleringsprodukter for over 4000 kr borte. Noen på gardemoen som syntes det er festlig å stjele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 Det der er kjipern.Jeg kjører kun MG på alle bilene mine,og er fornøyd.Litt stive priser,men for en del rabatter så det går opp i opp.Er litt usikker på hvilke pads jeg bruker på hva,men for til et greit resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå