turbo1991 Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Kjøpte bilen i midten av september, men har ikke fått somla meg til å lage en tråd. Bilen er opprinelig en 1988 520i, men har blit godkjent ombygd med en 1991 M5. Er stort sett fornøyd med bilen, men som alle andre vil man alltid endre noe Ting som er gjort: - Nye felger (Schmidt Pc Line) - Tårnstag - Nye baklykter - 5mm spacere foran og 10mm bak - K-Sport coilovere - Nytt M5 emblem - Sveist eksosanlegg Ting som skal gjøres: - Bytte skiver og bremser - Muligens tone rutene Så litt bilder Her er to bilder av felgene en tidligere eier hadde på, likte de felgene veldig Men han ville dessverre ikke selge han som hadde dem nå
Næssen Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Høres kult ut:) men bare meg som ikke ser no bilder?=/
Alecken Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Kjipt angående felgene for din del.. de kledde bilen veldig godt. Meget tøff bil
RogE36R Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Nå er det bilder! En av de penere 5serier dette her... Må Jeg sette fingeren på NOE så er det lakkert toppdeksel, det er harry Ellers, grattis med finfin M-bil
bmw530i Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 åå himmel for en strøken bil denne falt virkelig i smak
turbo1991 Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Skrevet Januar 6, 2011 Nå er det bilder! En av de penere 5serier dette her... Må Jeg sette fingeren på NOE så er det lakkert toppdeksel, det er harry Ellers, grattis med finfin M-bil Hehe, ser den. er Helge Vik som har bygd motoren på denne bilen, så er vel noe han har gjort
Mikael-B Skrevet Januar 6, 2011 Skrevet Januar 6, 2011 Flott farge og flott bil Denne hadde kledd skrudde AC Schnitzer Type1 i 18".
Alecken Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Ikkje så vanskelig å se det vel.. E en oppskremt 3.6..
Jørgen Lie Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Nydelig bil !! Liker E34 med bred-fronten altså.. Kler den godt.. Velkommen til forumet! : )
turbo1991 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Skrevet Januar 7, 2011 3,6 elle 3,8 ? :=) Er 3.6 Med litt diverese modifiseringer Byttet kammer osv
S. Gunstad Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Nå er det bilder! En av de penere 5serier dette her... Må Jeg sette fingeren på NOE så er det lakkert toppdeksel, det er harry Ellers, grattis med finfin M-bil Harry? Styr deg da! Ser jo veldig smakfult og gjennomført ut! Hadde bilen vært en svart 240 hadde det vært harry, men her ble det meget pent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå