Gå til innhold

Min M5 (SOLGT) Kjøpt meg E30 M3.. M5 i Gatebil magazine Nr3

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Trist å si det, men bilen vurderes nå solgt for rett pris. Velger å skrive det her inne før jeg legger den ut på finn. Hadde vært morro å fulgt bilen videre....

Skrevet
no når sommeren er her, da den skal nytes jo [-X

kvanta kosta??

Du sier noe der, koser meg som unge hver gang jeg er ute og kjører. Kjører alltid omveier :D hehe

Men er samtidig denne årstiden folk skal ha seg sommerbiler, ikke like lett å selge en slik bil i oktober/november da di skal rett inn i garasjen et halvt år :P

Prisen er jeg litt usikker på, har påkosta bilen mye i vinter. Velger å ta prisen med de som er interisert i å kjøpe. Kan hende jeg også legger ut en prisantydning da jeg har fått tenkt litt mer over det....

Skrevet

Selge? det var jaggu ikke lange perioden du skulle ha bilen. ;)

Er det ikke synd å selge bilen når den akkurat har blitt såpass pen å se på?

Skrevet
Selge? det var jaggu ikke lange perioden du skulle ha bilen. ;)

Er det ikke synd å selge bilen når den akkurat har blitt såpass pen å se på?

Selvfølgelig er det kjedelig, men skal love dere at det kommer noe enda grommere :D

Men som jeg skriver, bilen vurderes solgt. Blir ikke solgt hvis jeg ikke får riktig pris, bilen må absolutt ikke selges. Har blitt så glad i denne bilen så egenltig skjønner jeg ikke selv hva jeg driver med :?

Skrevet
Hva heter den fargen på bilen din? :)

Fargen er jeg faktisk ikke helt sikker på, er en porsche farge. Kjenner en som har fargekoden, vil du at jeg skal sjekke opp og få fiksa den ;) ??

Skrevet
selge felgene dine?? :D

I utgangspunktet blir bilen solgt med felgene, velger den eventuelt nye kjøperen å kjøpe bilen uten felger kommer jeg nok til å beholde disse selv og bruke de på neste prosjekt. Men selvfølgelig, alt selges for rett pris. Er du veldig interisert kan vi ta det videre på PM ;)

Skrevet
Hva heter den fargen på bilen din? :)

Fargen er jeg faktisk ikke helt sikker på, er en porsche farge. Kjenner en som har fargekoden, vil du at jeg skal sjekke opp og få fiksa den ;) ??

Ja det var en veldig fin farge :) Finere enn zinnerberot, hellrot osv.

Ja viss du får tak i den så hadde det vært fint. Har du ett bilde av bilen i sol?

Skrevet

Har hatt en god del respons på bilen, men blir mer og mer usikker på om jeg vil selge bilen. Er mye mer jeg vil gjøre med bilen, og E34 M5 har lenge vært en drømmebil for meg. Skal fundere litt til, men er uansett noe som må gjøres før den skal selges. Må f. eks ha drakrok dekselet på frontfangeren. Man ser jeg har mistet det på bildet under, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette?

q3yhajb7vwrtyfg01fyf.jpg

Skrevet

du verden hvor flott denne var blitt da;) for ca 10 år siden var det ei venninne av meg som hadde denne bilen, da den var lyseblå og 520... kjøpte den av ett inkassoselskap..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...