Gå til innhold

Min M5 (SOLGT) Kjøpt meg E30 M3.. M5 i Gatebil magazine Nr3

Anbefalte innlegg

Skrevet
du verden hvor flott denne var blitt da;) for ca 10 år siden var det ei venninne av meg som hadde denne bilen, da den var lyseblå og 520... kjøpte den av ett inkassoselskap..;)

hehehe :)

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
du verden hvor flott denne var blitt da;) for ca 10 år siden var det ei venninne av meg som hadde denne bilen, da den var lyseblå og 520... kjøpte den av ett inkassoselskap..;)

hehe, ja vil tro en god del har blitt gjort med bilen etter den tid :) har også flere planer så er bare å følge med 8)

Skrevet
Digger bilen din, men de taxi fjørene bak ville jeg tatt noen ringer av, Halden stuk kler best granada :-D Skikkelig flott bil!!

Takk takk :), taxi fjører ?

Skrevet

Da var det påtide med en liten oppdatering. Har kjøpt inn dekselet jeg manglet i frontfangeren, M5 speila fra 95 modelen (samma som E36 M3) og toning på rutene :) Så fort jeg kommer meg hjem blir delene sendt på lakkering og montert så fort som mulig :D

Neste nå er effektanlegg.... 8)

Skrevet
Da var det påtide med en liten oppdatering. Har kjøpt inn dekselet jeg manglet i frontfangeren, M5 speila fra 95 modelen (samma som E36 M3) og toning på rutene :) Så fort jeg kommer meg hjem blir delene sendt på lakkering og montert så fort som mulig :D

Neste nå er effektanlegg.... 8)

GS kommer med rustfri eksos fra grenrør og bak i Performance serien sin til e34 m5. De venter bare på å finne en bil å lage det på i prod.landet :P

Hvor mye måtte du ut med for felgene? :P

Skrevet

Hadde vært morro med GS performance eksos, men tenkte å handle nå så går nok for noe annet :)

Måtte ut med en GOD del for felgene, det er det eneste jeg sier :)

Takk takk :D

Skrevet
Selge? det var jaggu ikke lange perioden du skulle ha bilen. ;)

Er det ikke synd å selge bilen når den akkurat har blitt såpass pen å se på?

Selvfølgelig er det kjedelig, men skal love dere at det kommer noe enda grommere :D

Men som jeg skriver, bilen vurderes solgt. Blir ikke solgt hvis jeg ikke får riktig pris, bilen må absolutt ikke selges. Har blitt så glad i denne bilen så egenltig skjønner jeg ikke selv hva jeg driver med :?

hvor mye skulle du eventuelt hatt for e34'n hvis du skulle ha solgt den?

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...