KingB Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 du verden hvor flott denne var blitt da;) for ca 10 år siden var det ei venninne av meg som hadde denne bilen, da den var lyseblå og 520... kjøpte den av ett inkassoselskap.. hehehe
E28 TURBO Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Digger bilen din, men de taxi fjørene bak ville jeg tatt noen ringer av, Halden stuk kler best granada Skikkelig flott bil!!
turbo1991 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 du verden hvor flott denne var blitt da;) for ca 10 år siden var det ei venninne av meg som hadde denne bilen, da den var lyseblå og 520... kjøpte den av ett inkassoselskap.. hehe, ja vil tro en god del har blitt gjort med bilen etter den tid har også flere planer så er bare å følge med
turbo1991 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Digger bilen din, men de taxi fjørene bak ville jeg tatt noen ringer av, Halden stuk kler best granada Skikkelig flott bil!! Takk takk , taxi fjører ?
turbo1991 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Har nå bestemt meg for å beholde bilen hvertfall en stund til Kommer endel oppgraderinger i nærmere framtid, så bare å følge med
turbo1991 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Da var det påtide med en liten oppdatering. Har kjøpt inn dekselet jeg manglet i frontfangeren, M5 speila fra 95 modelen (samma som E36 M3) og toning på rutene Så fort jeg kommer meg hjem blir delene sendt på lakkering og montert så fort som mulig Neste nå er effektanlegg....
Hopen Skrevet Mai 21, 2011 Skrevet Mai 21, 2011 Da var det påtide med en liten oppdatering. Har kjøpt inn dekselet jeg manglet i frontfangeren, M5 speila fra 95 modelen (samma som E36 M3) og toning på rutene Så fort jeg kommer meg hjem blir delene sendt på lakkering og montert så fort som mulig Neste nå er effektanlegg.... GS kommer med rustfri eksos fra grenrør og bak i Performance serien sin til e34 m5. De venter bare på å finne en bil å lage det på i prod.landet Hvor mye måtte du ut med for felgene?
turbo1991 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Skrevet Mai 22, 2011 Hadde vært morro med GS performance eksos, men tenkte å handle nå så går nok for noe annet Måtte ut med en GOD del for felgene, det er det eneste jeg sier Takk takk
mimiie39 Skrevet Mai 23, 2011 Skrevet Mai 23, 2011 Selge? det var jaggu ikke lange perioden du skulle ha bilen. Er det ikke synd å selge bilen når den akkurat har blitt såpass pen å se på? Selvfølgelig er det kjedelig, men skal love dere at det kommer noe enda grommere Men som jeg skriver, bilen vurderes solgt. Blir ikke solgt hvis jeg ikke får riktig pris, bilen må absolutt ikke selges. Har blitt så glad i denne bilen så egenltig skjønner jeg ikke selv hva jeg driver med hvor mye skulle du eventuelt hatt for e34'n hvis du skulle ha solgt den?
turbo1991 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Prisen ble jeg aldri helt sikker på, skal ikke selges med det første
Hopen Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Funnet ut hvilken eksos du skal ha da? Skal gå til innkjøp av det til min m5 å, men vet ikke hva..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå