turbo1991 Skrevet August 30, 2011 Forfatter Skrevet August 30, 2011 Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger må si jeg selv også begynner å bli ganske fornøyd med M5`en. Kommer til å gå for chrome nyrer, vil samtidig kjøpe bmw emblem til bakluka i carbon (svart/grått), nå sitter det jo orginalt (blått/hvit). Har også noen andre planer som kommer etterhvert....
turbo1991 Skrevet September 3, 2011 Forfatter Skrevet September 3, 2011 Har drivet å kåla med de bremsene i hele kveld, alt passer. Problemet kommer da jeg skal ta på felgen, PC Line felgene har så brei kant og lavt inpress så jeg får ikke felgen på pga den går borti kalippern. En ting er jo å space, men har allerede 5 mm spacer og vi prøvde oså med 10, var borti da også så tror ikke man klarer det på de måten, vil eterhvert ta borti hjulskjermen. Noen som kanskje har en annen ide??? hadde vært veldig takknemlig for det Klarer jeg ikke å få på felgene med bremsene, vil de bli solgt. Hvis noen er intr er det bare å sende en PM
Spiff Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Tenkt å ødelegge en så pen bil med K-Sport bremser... å så missunelig!
gkw89 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Tenkt å ødelegge en så pen bil med K-Sport bremser... å så missunelig! heheh
NBCustom Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Tenkt å ødelegge en så pen bil med K-Sport bremser... å så missunelig! Hadde jeg også vært om jeg kjørte e30 Den e34'n er helt perfekt, virkelig gjennomført! Ingenting å utsette på denne gitt..
turbo1991 Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Da har jeg bestemt meg, bilen skal selges. Muligheter for å ta en titt på bilen på Gatebil i helgen, vil være der fra fredagen av. Muligens jeg bytter den mot en E30 M3, men ville bare informere om at bilen er til salgs, har fått endel henvendelser ang salg den siste tiden
Morty999 Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Tenkt å ødelegge en så pen bil med K-Sport bremser... å så missunelig! Hadde jeg også vært om jeg kjørte e30 Den e34'n er helt perfekt, virkelig gjennomført! Ingenting å utsette på denne gitt.. Enig!
turbo1991 Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Tenkt å ødelegge en så pen bil med K-Sport bremser... å så missunelig! Hadde jeg også vært om jeg kjørte e30 Den e34'n er helt perfekt, virkelig gjennomført! Ingenting å utsette på denne gitt.. Hyggelig med slike tilbakemeldinger
Joachim_M5 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Interessert i e30'n min eller? viewtopic.php?f=38&t=197613 Mvh Joachim
turbo1991 Skrevet September 6, 2011 Forfatter Skrevet September 6, 2011 Interessert i e30'n min eller? http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=38&t=197613 Mvh Joachim Bilen er dritrå og går sikkert noe helt ekstremt, men tror nok jeg må takke nei. Må ha en bil som kan brukes til å kjøre på veien
turbo1991 Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Vil være mulig å se på bilen på Gatebil, vil stå derfra fredag formiddag
turbo1991 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Skrevet September 12, 2011 Da var en rå gatebil helg over, dro fra Oslo i 12 tiden fredag formiddag. Kom fram til et veldig fult depo og masse folk. Fikk beskjed om da jeg etterhvert hadde spurt litt rundt at utstillingen skulle være på andre siden (gamle depoet). Da jeg kom dit så var det veldig lite folk, og jeg kunne velge og vrake da det gjaldt plass. Vaska bilen før jeg kjørte hjemmefra, men de hadde også satt ut en høytryksspyler så bilen fikk seg en liten spylings. Resten av fredagen bestod av å gnukke, gnukke mer og se på litt banekjøring. Lørdagen kom og det rant inn med biler som skulle utstilles, publikum som ville se var det også meget mange av På slutten av utstillingen, klokken var vel 4 fant jeg en lapp i vindu. Der stod det "Gratulerer du har vunnet i en av Gatebils mange klasser" , fikk litt sjok. Hadde ikke forventet dette i hele tatt. Kom så bort til premieutdelingen hvor de ropte meg opp som 1. Plass beste BMW, fikk litt sjokk da dette ikke var forventet i det hele tatt. Etterhvert roper de opp navnet mitt for andre gang, denne gangen var det 2. Plass i beste motorrom. Så helgen har vært helt perfekt Sånn, da er det på tide med litt bilder av doningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå