Gå til innhold

Min M5 (SOLGT) Kjøpt meg E30 M3.. M5 i Gatebil magazine Nr3

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gratulerer igjen får at du vant så mye :) Bilen såg veldig bra ut, har heller ikke sett denne tråden på bilen då eg ikke har vert så mye inpå prosjekter og fikk et lite skjokk då eg såg bilen din på gatebil med samme hjul som meg :P Irreterer meg litt over at eg ikke vant noe på BMW :( Men eg fikk no 3 plass på Felger så får vel nøye meg med det :)

Tusen takk :) er ikke gærent og bli premiert for dekk/felger heller da. Bilen din var som forventet, skamrå :D

Skrevet

Grattis med pokal! Den ser jo ut til å være vanvittig strøken! :) Rå bil!

Du er faktisk MAX usaklig uansett hva det gjelder.. skikkelig kverrulant er du..

Du må huske at Larsen har den kuleste og beste bilen av alle her inne da, så da er det nok ikke så lett å ta av seg hatten og lette litt på skjørtet for å gi litt skryt til andre biler enn sin egen.. Han får jo tross alt lov til å stå på standen til Meguiars.

Skrevet

Du må huske at Larsen har den kuleste og beste bilen av alle her inne da, så da er det nok ikke så lett å ta av seg hatten og lette litt på skjørtet for å gi litt skryt til andre biler enn sin egen.. Han får jo tross alt lov til å stå på standen til Meguiars.

:lol: :lol: Den var bra!

Har ikke sakt noe stygt om bilen til turbo jeg, sa bare at bremsene ikke var noe.

Skrevet

Det er kina vare, jeg har hatt k-sport deler og annet billig kina greier. Blir like skuffa hver gang, så da blir det aldri noe sånnt igjen. Helt greit for meg at det funker for andre, jeg skal ikke ha det.

Skrevet
Det er kina vare, jeg har hatt k-sport deler og annet billig kina greier. Blir like skuffa hver gang, så da blir det aldri noe sånnt igjen. Helt greit for meg at det funker for andre, jeg skal ikke ha det.

tror de fleste har fått med seg det nå:)

Skrevet
Hyggelig å prate me deg på Rudskogen. Utrolig flott bil dette, var det jeg sa at du kom til å få premie på den bilen! :D

Hyggelig å snakke med deg også ;) du hadde riktig der ja, hadde nok et lite håp selv skal jeg innrømme. Men at den skulle gjøre det s bra trodde jeg ikke :D

Utrolig rå bil!! :)

Takk Jås :)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...