Gå til innhold

Min M5 (SOLGT) Kjøpt meg E30 M3.. M5 i Gatebil magazine Nr3

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
meget pen bil.. !! deilig å se ett strøkent svart skinn interiør!

hvordan vil du si denne går med oppjassa kammer kontra orginalt? hvordan kammer er det foresten?

Ehm, jeg har værken sittet på eller kjørt en orginal 3.6, men broren til forrige eier hadde en M5 3.8 og forrige eier sa han ikke hadde noe problem med å henge på han :). Skal vist være 350 hk, men jeg er ikke sikker. Merke på kammene er jeg dessverre ikke sikker på :(

Skrevet

Flott E34 du har der ja. :D Synes den kledde begge felgsettene veldig bra. Hva heter de felgene forrige eier hadde på bilen?

Er den forresten godkjent som M5?

Skrevet

hvordan vil du si denne går med oppjassa kammer kontra orginalt? hvordan kammer er det foresten?

Ehm, jeg har værken sittet på eller kjørt en orginal 3.6, men broren til forrige eier hadde en M5 3.8 og forrige eier sa han ikke hadde noe problem med å henge på han :). Skal vist være 350 hk, men jeg er ikke sikker. Merke på kammene er jeg dessverre ikke sikker på :(

okey.. har to kompiser, en med 3,8 og han andre 3,6.. dem går nesten likt.. så kan umulig være store forskjellen.. men du burde merke en del med andre kammer!

Skrevet

Veldig fin bil, og du burde absolutt hatt de gamle Kerscher felgan!! :) Blei solgt til Florø meinar eg på.

Såg denne live i Førde ein gang, strøken bil!

Skrevet

okey.. har to kompiser, en med 3,8 og han andre 3,6.. dem går nesten likt.. så kan umulig være store forskjellen.. men du burde merke en del med andre kammer!

Merker du ikke er forskjell på en 3,6 og en 3.8 er det noe galt med 3.8 bilen. Det er stor forskjell på 3.8 og 3.6. Jeg har eid begge deler.. og begge var friske. STOR forskjell.

Meget fin m5 du har handla deg turbo1991.

Skrevet

Meget pen M5! :D

Så veldig fin ut, synes rød kledde denne bilen godt, med motor fargingen ble det også passende til resten, pent gjennomført :)

Skrevet

Tusen takk for mye hyggelige tilbakemeldinger :D

Ehm, har bare noen spørsmål til dere?

- Vurderer nå å kjøpe org m5 vinge, hvordan tror dere dette ville blitt?

- Har også sett et fint sett rondell d58 på nettet, 265/35 - 18 bak og 235/35 - 18 foran. Syntes dere dette blir kult, eller er rondell allerede oppbrukt?

Håper på svar :D

Skrevet

Jeg har M5 vinge på min, men om det faktisk er penest er jeg usikker på. vingen er jo veldig "90-tall", og den blir ikke så clean som uten. :-k

Rondell er utvilsomt flotte felger på E34, men det er jo og desidert det vanligste dessverre.

Jeg ville ihvertfall ikke byttet de du har nå, mot Rondeller. Skulle jeg byttet dem ut måtte det blitt mot noe tilsvarende av hva forrige eier hadde. ;)

Skrevet
Flott E34 du har der ja. :D Synes den kledde begge felgsettene veldig bra. Hva heter de felgene forrige eier hadde på bilen?

Er den forresten godkjent som M5?

Felgene heiter Kerscher KCS. Bilen gjekk i byn her før. Er en meget strøken bil, og den går godt.

Skrevet
Nydelig M5 du ha fått deg her altså! :D

Lurte faktisk på denne selv, men blei mer skole på meg :?

Hadde ikke rulla så lang heller denne, vis jeg ikke husker feil?

Stemmer, bare gått 135 000 :)

Skrevet
Nydelig M5 du ha fått deg her altså! :D

Lurte faktisk på denne selv, men blei mer skole på meg :?

Hadde ikke rulla så lang heller denne, vis jeg ikke husker feil?

Stemmer, bare gått 135 000 :)

Går noen mil til da :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...