Gå til innhold

Min M5 (SOLGT) Kjøpt meg E30 M3.. M5 i Gatebil magazine Nr3

Anbefalte innlegg

• Svar 307
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ang. vinge ville eg ha droppa det, finare og meir cleant uten. Gå for 17-18" skrudde trappekant felgar, det blir aldri feil på e34 :)

Vil ikke 17" bli seende litt spett ut a :P ?

Skrevet
okey.. har to kompiser, en med 3,8 og han andre 3,6.. dem går nesten likt.. så kan umulig være store forskjellen.. men du burde merke en del med andre kammer!

Merker du ikke er forskjell på en 3,6 og en 3.8 er det noe galt med 3.8 bilen. Det er stor forskjell på 3.8 og 3.6. Jeg har eid begge deler.. og begge var friske. STOR forskjell.

Meget fin m5 du har handla deg turbo1991.

det jeg trur er problemet er at 75% av alle s38'er rundt omkring er sure. hvertfall det inntrykket jeg har, men de fleste er ikke klar over at de har en sur motor ;)

Skrevet

Du får nok flere på nakken om du skulle finne på å sette på noe slikt!

Av det som ligger for salg i Norge pr i dag er nok dette det mest optimale til din bil... viewtopic.php?f=18&t=175252

Jeg har et sett Schmidt Pc-line jeg vurderer å slippe skulle prisen bli rett.. Sett 1 av 4 i Norge!

(Referansebilde av sett 2 av 4 på gamle bilen til BmwPower)

npsxbsto4fiergaiz0af.jpg

euy6gzliho5jap7e95nr.jpg

Skrevet

Det er jo enormt utradisjonelle felger på en E34 da, og kanskje ikke akkurat hva jeg ville kjøpt, men det kan jo absolutt bli bra!

Gøy å se at folk tør prøve noe annet enn f.eks tradisjonelle BBS, Rondell og Alpina. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...