hanskr Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 flotte felger me må få den ned på ræva som fleire seier
turbo1991 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Har du sett. Er det de hjulene BMWPower hadde en gang i tiden? Ble veldig bra, men nå må du slippe bilen ned en halvmeter til. Skal du bruke de dekkene som står på? så litt små ut på en E34. Nei, er nok ikke hjula ifra gamle bilen hans nei. Felgene kjøpte jeg av Sivert på Automote, dette settet hadde sittet på en E36 318 touring Profilen både foran og bak er 35, så skal være ganske bra. Har spaca ut 5mm foran, men har ikke fått kjøpt spacere bak enda, skal ha 10mm bak på hver side. Ser selv at dekkene ser litt små ut på bildene, men ser bedre ut i virkeligheten Men er som _anders sier, bilen er alt for høy for øyeblikket Ja, blir coilovere nå Skal ha både høyde og stivhets justering, hva anbefaler dere?
Alecken Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Jeg visste det var dette settet Gratulerer da! Ser veldig bra ut!
Kristian Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 nice! gromme hjul. hvis du vil ha tüv godkjente coilovers, så kan jeg anbefale kw sine sett, 2 eller 3 hvis du ikke bryr deg om tüv så har k-sport et bra sett, evt GS performance få den ned
turbo1991 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Skrevet Februar 8, 2011 Har vurdert det K - SPORT settet som ligger til salgs her på bimmers, er ikke tuv. Dette settet er jo bolt on så bare beholder jeg de orginale i tilfelle jeg skulle måtte dra på etterkontroll. Syntes bilen også fortjente mørke blink på baklysene, så nå er det også kjøpt inn
photowerkz Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Pen bil med rett farge, og fete felger. Blir helt værst med litt senk
GeirAndre Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 de felgene var lekre! gratulerer, var vel ikke gratis de der:D:D
Lapin Kulta Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 Meget pen bil. E34 er et fantastisk karrosseri. Skulle jeg sette fingeren på noe, må det være fjærning av emblemet på panseret. Ingeting er som det nydelige BMW'emblemet på bredfronten til E34 Meen smaken er som baken, uansett en nydelig bil med rå motor! Gleder meg til å følge med her, å få updates med sommerbilder? Anders
turbo1991 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 de felgene var lekre! gratulerer, var vel ikke gratis de der:D:D Nei, de var ikke akkurat gratis for å si det sånn Meget pen bil. E34 er et fantastisk karrosseri.Skulle jeg sette fingeren på noe, må det være fjærning av emblemet på panseret. Ingeting er som det nydelige BMW'emblemet på bredfronten til E34 Meen smaken er som baken, uansett en nydelig bil med rå motor! Gleder meg til å følge med her, å få updates med sommerbilder? Anders Ja, skal love deg det kommer mange bilder til sommeren
anders87 Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Absolutt en pen "M5" dette, og ser ut til at den blir bedre nå Var det du som var interessert i og bytte bil med meg forresten, eller er du ny eier av bilen? Hilsen Anders.
GeirAndre Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 kjempe lekre felger.. men synes det "mangler" noe.. få lakkert nedre del i m5 stil igjen!
S.Hafsmo Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Personlig synes jeg faktisk de er penere uten kontrastlinjen. Kommer selvfølgelig an på fargen, men mange røde har sort kontrastfarge på skjørtene, og da kunne du like godt fjernet delene, for du ser dem jo ikke.
Alecken Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 Må ikke finne på det med denne. Hadde bilen vært sort, så ja. Men ikke med denne nydelige porsche-fargen!
turbo1991 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Absolutt en pen "M5" dette, og ser ut til at den blir bedre nå Var det du som var interessert i og bytte bil med meg forresten, eller er du ny eier av bilen? Hilsen Anders. Er jeg som kontaktet deg ja Mvh Jonas kjempe lekre felger.. men synes det "mangler" noe.. få lakkert nedre del i m5 stil igjen! Kommer nok ikke til å gjøre det, er så fornøyd med slik den er nå Er som S. Hafsmo sier, da forsvinner liksom listene nederst
turbo1991 Skrevet Februar 17, 2011 Forfatter Skrevet Februar 17, 2011 Har da fått handlet litt diverse gromdeler - Nye baklykter - Tårnstag - Spacere bak - Coilovere - M-tech 2 ratt Kjenner jeg begynner å glede meg til å ta ut bilen, noe jeg helt sikkert ikke er alene om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå