pedro Skrevet Januar 7, 2011 Skrevet Januar 7, 2011 Hei Motoren tar ikke etter, selv med hjelpestrøm som har stått å gitt 320en strøm. -Alt virker. -Start motoren går, men det er ikke antydning til at den tar etter. -Har byttet ALLE releene. -Sjekket alt av sikkringer. -Starter går rundt og det lukter bensin med det samme. -Pluggene er tørre og fine og det LUKTER IKKE BENSIN AV DEM. -Batteriet er ladet helt opp og bruker hjelpestrøm fra annen bil når jeg kjinner. -Batteriet tømmes veldig raskt og blir knekt hvis det står i bilen. -NYTT _Bensinpumpen går konstant med og uten tenning på. _Det kommer en sterk suselyd fra under innsuget HELE tiden så lenge det er strøm _på batteriet. _Batteriet "knekker" på kort tid nå hvis ikke minus blir koblet fra. Skjer i løpet av halvtimen. Ikke fått målt hvilken sikkring det går strøm igjennom, men skal gjøre dette etter jobb i morgen. _Siste batteriet var helt nytt. MUS I BILENS EL NETT? Trenger seriøst noen innspill nå. P
pedro Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Sliter altså med samme problem som Aleksander her. Ikke sikring og ikke relee. Masse strøm på batteriet og starter spinner rundt(altså ikke EWS problematikk).
bmwe30fire Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 hører du ikke bensinpumpa når du vrir om tenninga? prøv eventuelt å koble strøm rett på
pedro Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 Hei PUMPEN GÅR HELE TIDEN SÅ LENGE DET ER STRØM PÅ BILEN. P
pedro Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Skrevet Januar 11, 2011 Da tok den litt etter to ganger uten å tenne. Bensinpumpen går og det er byttet relee. Lukter bensin og med nyladet batteri spinner starteren uten resultat. Det er nå 0 grader ute og is/kondens er vel ikke noe å tenke på. Skulle starte bilen på startgass, men ble på det sterkeste frarådet å bruke det på M50motoren av en erfaren mekaniker i nabolaget. Skal prøve å sprute bensin inn i spjeldet for å se om den tenner på det. Noen tips her Jeg trenger å bruke bilen i helgen og er litt småfrustrert. Altså: Lukter bensin(litt) Pumpen går Starter går rundt kan veivsensoren være defekt helt plutselig? De grønne releene er byttet m originale nye releerBilen gikk pent og var varm når jeg satte den fra meg før den gikk strømtom. TIPS
pedro Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Byttet ut start releet. Kjinnet bilen kort for utlufting av stempeltoppen. Isetting av nye plugger og coiler. P
pedro Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Hjerne død. Hjernen full av vann. Endel brannskade etter diverse forsæk på starte. Ny hjerne på vei. P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå