sladjan Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Ringene dine er feilmontert. skal stå på utsiden sånn du kan se hele ringen og ikke på baksiden inn mot motoren!
thomaleo Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 det var sånn de ringene som var der først sto. jeg gjorde bare på samme måte og er storfornd med resultatet : p det er jo ingen måte å feste ringene helt fremst?
thomaleo Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 skjønner ikke helt hvordan jeg skal feste de der framme, men er jo egentlig meninga å ha de bak glasset?
bmwkizn Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 Tror ikke han mener at du skal lime ringene på utsiden av glasset, men NERMERE glasset
thomaleo Skrevet Januar 21, 2011 Forfatter Skrevet Januar 21, 2011 ja på den måten...men x) haha det var jo med sånne klips til å feste ringene i innmaten?
BMWsideways Skrevet Januar 21, 2011 Skrevet Januar 21, 2011 trudde alle firere hadde reim jeg x) ;P M42b18 motoren (is) har faktisk to kjeder!
thomaleo Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Skrevet Mars 7, 2011 da var det gjort litt mer på bilen har skifta støtdemperne og det var på HØY tid å skifte de gamle, kunne dra de opp og ned, til slutt ble det rustvann som rant ut av den xD også har jeg fått ordna angel eyes ringene kobla skikkelig blir oppdatert med bilder snarest
thomaleo Skrevet Mars 25, 2012 Forfatter Skrevet Mars 25, 2012 fått montert m techanes fangarn! sommarfelga e au ein og ting!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå