Shaugen Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Da jeg skulle starte bilen min istad, kom denne lille dingsen fram på dashbordet: hva betyr dette? Jeg opplever også at rattet står nesten bom fast, det er veldig tungt å svinge. Kan dette ha noe med reima til servostyringa og gjøre? Er dette noe jeg kan fikse selv eller burde jeg dra til fagfolk? Bilen er en e46 2002 318i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Batteriet ditt lader ikke. Kan være defekt batteri, defekt reim eller ladekrets i dynamo. Prøv først med en batteritester du, ofte batterier tar kvelden om vinteren. Sjekk også reimens tilstand når du først tester batteriet, og koblingene på dynamoen. Visst batteriet, reimen og koblingene er OK, er dynamoen defekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Her er det jo tydelig at multireima har gått i stykker, da dynamo ikke lader og servopumpe ikke går. Helt kurant jobb å bytte selv. Ihvertfall på en 4`er, da er det god plass også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaugen Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Har funnet ut at dynamoen er defekt, multireima har gått i stykker:( lurer på om jeg skal kjøpe en helt ny dynamo siden den i bilen er helt gåen. er veldig trangt å komme til, og har ikke så mye erfaringer med dette. noen tips til hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå