AndreasBr Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Har forstått det slik at dersom jeg skal bytte motor i min bil må motoren være 98' eller nyere. Siden e36 sluttet rundt her er det vel liten sjanse å få taki en 98' m44? Godtar biltilsynet at jeg bruker eldre motorer?
Superbeetle Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Tja... jeg vet ikke helt hvor nøye de er på slikt i praksis! men det burde jo ikke vært helt umulig å finne en 98modell motor.. Skulle tro at det viktigste var at motoren var en som kunne bli levert til bilen og at sålenge det er en m44 så går det greit.. Om jeg hadde giddet å bygge om er en annen sak.. M44 er slappe greier det og, hadde heller brukt pengene på å få bilen fin..
AndreasBr Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 jeg syns bilen min er fin jeg Men den er JÆVLIG dau.. Synes faktisk den er dritdau i forhold til 318 som jeg hadde. Har tenkt på M44 med tanke på eu-godkjenning. Ikke sikkert de klager på at det sitter en 4'er i en 4'er-bil vett
AndreasBr Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Skrevet Januar 10, 2011 "Hei, Disse har vi på lager. 6250,- inkl.mva Evt.frakt kommer i tillegg." Dette er vel ikke ille for en 318IS motor? Er det noen stor ulempe med å gå med en m42 kontra en m44? Har sendt mail tilbake og forespurt om det er m42 eller m44, samt hva km.stand er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå