bmw530i Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 hei, starta i dag opp min 735 89 modell å satte bort i gata litt mens brøytebilen stod for måking, da jeg kom tilbake til den så var den veldig varm å det var ikke varme å hente i kjøleanlegget. nedre slange på radiatoren er helt kald mens øvre er veldig varm, noen som vet hva dette kan være ? satt å funderte på termostaten. lekker også litt 10cm inn på radiatoren fra venstre side under. noen som vet hva dette kan være ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 den har ikke frosset da ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 nei, er det den ikke har ''/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 mulig det har lekket ut noe vann da så det er mye luft i systemet, prøv og etterfyll med frostvæske å se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 det lekker i bunnen av radiatoren som jeg nevnte i stad. det drypper med jevne drypp men trodde da termostaten skulle åpne fordetom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 men noen som vet hvor di selger termostat til disse bilene ? Biltema hadde ikke termostat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Mekonomen, Bilextra eller Torshov ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Sørlandsparken Skibåsen 45, 4636 Kristiansand S Telefon:815 66 320 kristiansand@torshovbil.no Åpningstider Mandag - Fredag 08 - 20 Lørdag 10 - 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 torshow hadde ikke å di som hadde var bilxtra, å di stenger om 25minutt, det rekker jeg ikke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 jeg kokte termostaten istad, å den åpnet, så da er ikke problemet der. noen som vet åssen symptomene på bilen er når vannpumpen går føyken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 bilen blir varm og det kommer ikke varme av varmeapperatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 samme som symptomene på min er. men nedre slange på radiatoren blir ikke varm :s så uansett om vannpumpa er gåen eller ikke burde vel termostaten åpne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 jaja.. åpner sikkert den men du merker ikke noe til det når det ikke er sirkulasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 ååh :s håper ikke den er gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Problemet er løst !!! var bare utroolig mye luft i systemet, å da lufteskruen på termostat huset var irret fast måtte jeg løsne en slange som gikk inn på det mens jeg fylte på, så luften kom ut bilen fungerer nå optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå