Gå til innhold

På tide med oljeskift! Men hva koster det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dashen lyser nå oil service samt det gule og røde merket. Hvor mye må jeg regne med å måtte ut med for denne?

Bilen er en 98' 316i

Skrevet

Du må betale for 4 liter olje, nytt oljefilter og arbeid utført om du tar det på verksted. Filteret koster rundt 100-150,- så kommer oljen på ett par hundre (kommer jo helt ann på hvilken olje du velger), og arbeidet på noen lapper. Hvorfor ikke bare spør ett verksted, istedenfor å få cirka priser på nettet?

Skrevet

Bor han feks slik som meg så er det meeeegasurt å ligge under en bil i minusgrader på snøen.

Noen verksteder tar veldig lite for et oljeskift. Så hvis de ikke roter det til så kan det være greit å slippe å gjøre nå på vinteren.

Skrevet

Bilen står i garasje akkurat nå (Pappa kommer hjem på mandag, og da er det ut igjen på gata), Men dessverre er ikke "versktedlignende" arbeid lov å bedrive i garasjen.

Er det lurt å kjøre en sånn motorrens før jeg leverer bilen til oljeskift?

Sjekka naf! :D

"Akkurat nå får du oljeskift for kr 1,- på alle NAF senterne, du betaler bare for olje og filter."

noen som vet om NAF kan resette oljeservice-greia også?

Skrevet
Bilen står i garasje akkurat nå (Pappa kommer hjem på mandag, og da er det ut igjen på gata), Men dessverre er ikke "versktedlignende" arbeid lov å bedrive i garasjen.

Er det lurt å kjøre en sånn motorrens før jeg leverer bilen til oljeskift?

Sjekka naf! :D

"Akkurat nå får du oljeskift for kr 1,- på alle NAF senterne, du betaler bare for olje og filter."

noen som vet om NAF kan resette oljeservice-greia også?

Det kan de garantert, er ikke mange verksteder i dag som ikke har utstyr til det.

Skrevet

150 200 for et olje filter er du rusk mann orgnalt topen runt 75 kr ca. olje 4 liter 5.40 olje kjøp på thorshov grå sølv kanner.er fina olje står motor olje koster 169 ca for fire liter .du hadde garage mm bilen din har insats filter .har helt sikert olje filter på thorshov .kan godt skifte olje og filter for deg hvis du hvil det har til gang til løfte buk mld meg på 99624355 prisen blir hvi enige om.bor i asker

Skrevet

Bare jeg som slet med å forstå hva Rune skrev?

Filter koster deg 100 olje ca det samme pr. Liter. Jeg hadde gjort dette selv

Skrevet

@Runedude.. Nå ble jeg bare skremt over hva slags folk som faktisk skrur på bilen sin selv.

Tror jeg går med NAF jeg :) Det høres bare 1 000 000 ganger tryggere ut :)

Skrevet

Hahahahaha.. For et topic.. NAF har reklamert med tilbudet sitt lenge nå.. På radio/avis.. Litt unødvendig topic, er vel bare å ringe nærmeste bilrekvisita forhandler? :P

Greit for stempelet sitt skyld og sette det bort.

Skrevet
Hahahahaha.. For et topic.. NAF har reklamert med tilbudet sitt lenge nå.. På radio/avis.. Litt unødvendig topic, er vel bare å ringe nærmeste bilrekvisita forhandler? :P

Greit for stempelet sitt skyld og sette det bort.

Jeg visste faktisk ikke om at naf engang utførte oljeskift før jeg sjekket isted. Om topicen er unødvendig kommer ann på hvem som ser.

Ditt innlegg var i mine øyne like meningsløst som du i dine øyne mener tråden er.

Skrevet
@Runedude.. Nå ble jeg bare skremt over hva slags folk som faktisk skrur på bilen sin selv.

Tror jeg går med NAF jeg :) Det høres bare 1 000 000 ganger tryggere ut :)[/quot

opptil deg det er bedre å spøre et verksted osv i stenden for å spøre disse folka her jeg har altid tatt olje skift på mine biler selv hvis ikke via kompiser .så hvorfor du kriteser meg når du ikke kjenner hvem jeg er osv ok la det være fører ikke noe med seg

mvh

rune

ps til andere på seg forstårere ang kritk ang min skriving så har jeg orblind men er ikke dust ang for di jeg skriver litt rart .så er det sakt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...