xibriz Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Bilen står i garasje akkurat nå (Pappa kommer hjem på mandag, og da er det ut igjen på gata), Men dessverre er ikke "versktedlignende" arbeid lov å bedrive i garasjen. Er det lurt å kjøre en sånn motorrens før jeg leverer bilen til oljeskift? Sjekka naf! "Akkurat nå får du oljeskift for kr 1,- på alle NAF senterne, du betaler bare for olje og filter." noen som vet om NAF kan resette oljeservice-greia også? Jeg vil gjerne se bilde av denne flislagte garasjen som sikkert er renere enn badet mitt
Halbakken Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Det er MEGET stor prisforskjeller på oljefilter. På jobben så får du oljefilter til rundt 130,- (samme kvalitet som originalfilter) og olje til litt i overkant av 700,- (Castrol Edge Sport 0w-40). Et rimeligere alternativ er Castrol Magnatec 5w-40 til 398,- (Tilbud nå). Enda et alternativ er å stikke på Felleskjøpet og kjøpe både olje og filter til den nette sum av 300,- tilsammen og satse på at det går, noe det garantert IKKE gjør, så ikke vær gjerrig da det kommer til sånn, det straffer seg senere, sett det aaaaltfor mange ganger på jobben Er ikke meninga å være stygg mot Rune her for min del heller, bare påpeker prisforskjeller og alternativer, ting som dysleksi og ordblindhet bryr jeg meg fint lite om, folk er folk for det
AndreasBr Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Bilen står i garasje akkurat nå (Pappa kommer hjem på mandag, og da er det ut igjen på gata), Men dessverre er ikke "versktedlignende" arbeid lov å bedrive i garasjen. Er det lurt å kjøre en sånn motorrens før jeg leverer bilen til oljeskift? Sjekka naf! "Akkurat nå får du oljeskift for kr 1,- på alle NAF senterne, du betaler bare for olje og filter." noen som vet om NAF kan resette oljeservice-greia også? Jeg vil gjerne se bilde av denne flislagte garasjen som sikkert er renere enn badet mitt Flislagt? Hva fankern prater du om? Garasjereglene tilsier at dette ikke er lov. Har ingenting med fliser eller noe.. Er betonggulv der.. men som sagt, garasjereglene sier spesifikt at verkstedlignende arbeid ikke er tillatt.
FCBayern Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Hahahahaha.. For et topic.. NAF har reklamert med tilbudet sitt lenge nå.. På radio/avis.. Litt unødvendig topic, er vel bare å ringe nærmeste bilrekvisita forhandler? Greit for stempelet sitt skyld og sette det bort. Jeg visste faktisk ikke om at naf engang utførte oljeskift før jeg sjekket isted. Om topicen er unødvendig kommer ann på hvem som ser. Ditt innlegg var i mine øyne like meningsløst som du i dine øyne mener tråden er. Grunnen til at jeg kommenterer det er fordi at jeg synes topics som det her ødelegger litt den "faglige dybden" som burde være på et sånt forum. Det finnes flere forumer på nettet. I tillegg ligger den under kategorien "Teknisk" Burde vel ligge i "Annet bil- & motorprat" eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå