Bildude Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Heihei. Jeg skal pusse opp bilen min nå. og lurer på om noen veit om noen billige eller rimelige sider for BMW deler. Jeg veit om gsbildeler, men syns de er dyre forhold til andre sider jeg har titta på. Alle svar blir tatt godt imot
Kai-P. Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 www.koed.no www.schmiedmann.no Man får også kjøpt brukte deler via begge disse nettstedene.
Bildude Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Jeg er veldig fornøyd med schmiedman, virker veldig rimelig og ikke for dyrt. Koed har jeg ikke sett så mye på, men vil nok ta en titt jaa. Se på forskjellige sider og vurdere priser og sånt. Er det noen som veit om en side man får bestilt lakk og diverse verktøy til sånne ting?
Richie85 Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Synes du schmiedmann er billig...? koed er bra handler selv via gs, men er p.g.a rabattavtaler gjennom jobben.. ellers er koed som gjelder prismessig..
Bildude Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Schmiedmann virker billigere enn gs, syns jeg ihvertfall. Satte sammen samme handlekurv med deler, og det var billigere på schmiedmann. Men det er sikkert litt rabatter å få og gode pakketilbud
ehrnst Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Koed er nok billigst på det meste. Gs er dyrt men har stort sett det du trenger, bruker bare de når jeg skal ha småting over disk. Schmiedmann er midt i mellom men upåklagelig på service etter hva jeg har merket. Schmiedmann har også åpnet butikk på rud i Bærum(vet ikke hvor du bor men) de har også åpent på lørdager som hjelper veldig om noe haster
motocross4 Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Jeg er veldig fornøyd med schmiedman, virker veldig rimelig og ikke for dyrt. Koed har jeg ikke sett så mye på, men vil nok ta en titt jaa. Se på forskjellige sider og vurdere priser og sånt. Er det noen som veit om en side man får bestilt lakk og diverse verktøy til sånne ting? På koed.no har dem lakk på boks sett med grunning og lakk i den fargen du trenger:) Spørs åssen verktøy du sikter til...
hillmar Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Jeg har også inntrykk av at koed er billigst. Men når jeg skal handle noe så bruker jeg heller 5 min. på å sjekke prisene hos de forskjellige leverandørene istedenfor å "gifte" seg med en leverandør... Mine to siste kjøp har vært hos autotrio og schmiedmann. Jeg hadde nok spart litt hos koed, men handlet hos de pga. leveringstid samtidig som de hadde akseptable priser. Og Schmiedmann sin nye butikk på Rud i Bærum må jeg få lov til å skryte litt av, utrolig hyggelige og hjelpsomme folk der!
ErlendSandved Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Han bor i Beitostølen - Vestringsbygda, Oppland! Altså en litt lang kjøretur til bærum Men fredrik jeg har bestilt fra alle schmiedmann, streetdesign, koed, gsbildeler og bsbildeler. Jeg kan si litt om sidene. Jeg kan rangere dem etter mitt inntrykk av sidene. 1. http://www.koed.no 2. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk 3. http://www.bsbildeler.no 4. http://www.schmiedmann.no 5. http://www.streetdesign.no Det jeg har lagt vekt på er leveringtiden. Men på gs er det lettere å finne fram til deler, de har så å si alt! De er greie på support, jeg vil se de beste på support. koed har "billige" deler, legg merke til at det står i herme tegn, det er ikke billig, men billigst av dem, etter de delene jeg skal ha. Original deler er dyrt som f... uansett! Leveringstiden streetdesign syns jeg var dårlig, fikk produktet mitt etter 4-5 uker.. 3-4 uker fra schiedmann. Gs og bs er nesten samme greia Gs er en veldig ryddig side, syns jeg. Schiedmann er litt rotete, det er streetdesign også. Koed er litt rotete i starten til du skjønner oppbyggingen av siden, da er det lett å finne deler. Men som sagt, dette er smak og behag, ikke alle har denne meningen som meg.. Noen er sikkert uenige i det jeg har sagt nå.. Men dette er min mening! Jeg liker koed og gs best
Harabo Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Det jeg syns er kjekt med GS er frakta. Sku bestille panser, som lå til rundt 7400 ,- på schmiedmann, og det ble over 1000 ,- i frakt. GS hadde det samme panseret til 7750 ,- og der ble det 110 ,- i frakt hvis jeg ikke husker feil! Så ikke se direkte på prisen som står på siden, kan være mye anna lureri!
2000Touring Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Her må vi skille snørr og barter! Snakker vi om billige deler eller billige originaldeler? I forhold til Koed, Schmiedmann og GS så leverer alle disse både originale og uoriginale deler. Og bare for å sjalte ut dette med uoriginale deler med en gang, så har vi adskillelige deleleverandører på uoriginale deler - (i værste fall) Biltema, Torshov, Bilextra, Mekonomen osv. Så om man skal sammenligne priser på uoriginale bildeler bør også disse være med. Når det kommer til originale deler er det annerledes. Der har vi i hovedsak Koed, Schmiedmann, GS og original BMW. Dersom man begynner å sammenligne disse deleprisene så begynner forskjellene å bli mindre, men allikevel vil rekkefølgen prismessig, i hovedsak være Koed, Schmiedmann, GS og original BMW. Men det er ikke alltid slik - så derfor bør man sjekke pris hver gang man handler.
Bildude Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Takker så mye for alle svar. Nå blir det å sitte på nettet og se på priser framover. Er en del deler jeg trenger, så jeg får kanskje ringe litt og høre om jeg får litt rabatter og litt kanskje? Gode svar her, jeg er veldig glad i erfaringene deres, gir ett inntrykk om de forskjellige sidene. men kan jo hende at man er uheldige eller veldig heldige til forskjellige tider.
mspec Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 ene gangen er det billigere på koed,neste gang du handler en annen del er den plutselig billigst på schmiedmann
vidar73 Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Har sjekka priser på endel ting jeg har handla til min e46 opp mot koed og gs bildeler....men til nå har jeg fått alt samma like billig på bavaria kristiansand.igrunn billigere.slipper jo frakten...men det er klart.har noen rabatt avtaler andre steder hjelper det jo noe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå