opasb Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Lager en NY prosjekttråd om bilen min som blir mere oversiktelig og bedre. Bilen : 1986 325e (2,7) Bur, hydraulisk handbrekk. Motorplaner : M20 2,7 turbo. Har alle deler til bunn forutenom oljepumpe og stødgørdel. Blokk fra M20B27 - borret til 84,50mm, honet, o-ringet, planet og montert dyser for underspyling av stemplene Veiv fra 324 TD - kontrollmålt, polert og balansert sammen med svinghjul og triggerhjul Stempler - JE smidde med helt NYE ringer - gir 8:1 i kompresjon Råder - Verdi med ARP-bolter - 130 mm lange Kryssbolter - DelWest med Casidiam belegg (samme som brukes i NASCAR) Topp Toppen er kjøpt av "tore topp" på autotrim @tr.heim, ferdig overhalt, portet og sveis og planet... Steg 3 ventilfjærer og z58 turbokam blir kjøpt snarest fra ppf Forsterka vippearmer er allerede innkjøpt Turbo : Precision turbo 6262 eller 6265, usikker.. tips? Grenrør : mest sannsynligvis fra PPF eller disse nye KSR har. Dyser :Tenker at kjøpe 1000cc dyser. greit og ha litt å gå på Blir mest sannsynligvis og kjøre med Vipec datasprut og msd blaster tenning (fordelerlokk tenning) først og fremst Kaross, Blir fia-godkjent bur, og satt opp for drifting. Hydr-handbrekk, omp-ratt i semska skinn, 2x bøttestoler. avgastem, A/F, rpm, oljetrykk , vanntemp og oljetemp målere Bytter sansynligvis ut hele framskjermene til M3 glassfiber, og bakskjermene skjærer jeg ut og Popper fast M3 glassfiber, race stuket lakkes hvit med sorte detaljer,sorte de-lykter. 3000k (gul xenon i hovedlys) Om bilen blir hvit blir Bruksfelgene sansynligvis grønne eller røde. Har compomotive mo6 17". Hva som blir gjort med kaross (finish messig) avhenger av tid og penger. Kommer først og fremst til og satse på funksjonalitet forran en bra finish. Hvordan det blir eksakt kommer etterhvert når jeg får tenkt mere og delene blir bestilt , da jeg må i krigen en liten dagstur nå på mandag ( forhåpentligvis bare en dagstur ja ) Dere kan jo starte og tippe på hva effekt-tallene vil ende på Regner med og dra til PPF for mapping i slutten av mars Måned avhenger av om jeg må i krigen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Bare og komme med forslag,spørsmål og meninger. tar imot alt av tips og triks og Meninger Akkurat nå så står bilen slik : Uten motor og veeeldig skitten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Og ett bilde av den fra da det var 2,5 turbo i den som jeg aldri fikk til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Har dere ikke troa på dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 sc6262 med 81 A/R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Blir fet denne:) Når regner du med å ha motor klar? Du må bare komme utover å handle turbo i dag:P hehe Har en annen kar som er interessert, men har ikke fått konkret svar om han skal ha den enda. så er førstemann til mølla:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Blir fet denne:) Når regner du med å ha motor klar?Du må bare komme utover å handle turbo i dag:P hehe Har en annen kar som er interessert, men har ikke fått konkret svar om han skal ha den enda. så er førstemann til mølla:) om alt går etter planene så satser jeg å dra til mapping/benking i slutten av mars turbo tror jeg at det blir å kjøpe en helt ny en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Har turbo og grenrør jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 blir og kjøpe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 da har eg brukt litt av kvelden på delebestilling vent også på stødgørdel å oljepumpe, z58 turbokam , steg 3 (68k) ventilfjære osv... 1 x SUMMIT MOTORSPORT Wastegate 50mm 24-30PSI 1 x SC6262 Billet 6 x Precision 1000cc LavOhm 2 x KP044 High flow Bensinpumpe 1 x Vacum stasjon 1 x V Band 3" Kitt Inkl sveiseflenser RUSTFRITT! 2 x 3. T4 Eksospakkning STÅL 1 x T3T4 Serie Oljeslangekitt INN og UT * Kjenner det kribler i magen for og begynne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 Endringer i planene.... Blir ikke og kjør touringkaross... det e jo litt synd.. Men derimot så har eg skaffet ett 4-dørs sedan med innstempla 2700cc i vognkortet. (325e) Bur i den er det og....så jeg slepp det bryet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 virker ikke så dere har trua på dette men sånn er det. stikker og henter "ny" bilen nå og plukker ned driverk.. har bestilt powerflex foringer til travers.. svingarmsforingene og det andre lager jeg selv med Nylon i dreiebenk, Kommer litt bilder ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 hmm, synes touring er tøffere en 4dørs men.. men blir nok bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 hehe ta og skriv Wikran`s BMW E30 327T prosjekt (Drift-Spec)600HK+ så får du nok øyan opp på folk. bir bra det her wikran, håp du klar og hold dæ til en bil nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Sett full m-tech 2 styling på den så blir det drit bra, eg har trua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå