Tom K Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Dessuten så skal starteren slå inn uannsett om det er startsperre på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Dessuten så skal starteren slå inn uannsett om det er startsperre på den Fail.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Dessuten så skal starteren slå inn uannsett om det er startsperre på den Fail.. Javel ? nå har jeg jobbet for Falck/NAF i en del år og jeg har ALDRI vært borte i en startsperre som gjør at starteren IKKE slår inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Ews I med high input til starter imobilizer relay vil kutte starter..gjelder 94-95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Ja da lærte jeg noe nytt i dag også, ikke dårlig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Bilen din har ikke noe ews overhode Tenker på om motoren har ews , at det kan være derfor den ikke vil . Er det ikke rød etikett på hjernen uten startsperre ? Hva vil blå si ? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Starteren kutter er kun reelet som tikker når startsperra slår inn , er av erfaring når jeg byttet til 2,8 i min 320 . Men dere tror ikke det kan være et reele eller brudd på en ledning et sted ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Er nok kun sølv-etikett som gir deg problemer. Sjekk chassinr som står på hjernen så finner du ut årsmodel Men ja, er det ikke et relee til starteren ett sted? Kanskje verdt å sjekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Er nok kun sølv-etikett som gir deg problemer. Sjekk chassinr som står på hjernen så finner du ut årsmodel Men ja, er det ikke et relee til starteren ett sted? Kanskje verdt å sjekke opp Får prøve å se om jeg finner noe Takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken92 Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Lykke til Bruttern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hva feiler det 316 motoren? Er ute etter en M40B16. Svar på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 skulle isntrumentlysene og vifta også bli svak når man vrir om tenninga PGA startsperra? hørtes rart ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 skulle isntrumentlysene og vifta også bli svak når man vrir om tenninga PGA startsperra? hørtes rart ut... Ikke vet jeg, har målt spenninger og har ikke hatt noe tap av strøm de siste dagene jeg har feilsøkt . Kan kanskje ha vært noe fukt i kontaktstykke mellom boks og motor som har gjort det med tapet av strømmen ? For har ikke opplevde det noen fler ganger enn første kvelden jeg prøvde , men jeg finner ærlig talt ikke ut hva feilen kan være ! Laget nytt feste til styrestrømskabelen for den så litt dårlig ut, men ikke noe hell ! Kan ikke si jeg ser noe på de andre kabelen, er det noen andre forslag dere kanskje har ? Eventuelt prøve å legge opp nye strømkabler med + og jord også kjøre styrestrøm på den å med liten kabel og se om det skjer noe når den sitter i bilen ! Tenkte meg ut en tur idag men får se hva jeg rekker ! er åpen for forslag , alt hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Lykke til Bruttern Danke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shargat Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 hvist det er starteren det er feil med, kan du ikke prøve å tvangskjøre den? sett styrestrømmen rett på batteri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå