sindrebert Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 Har nå kjøpt meg en m3-replika frontfanger i abs plast som skal monteres på coupen, har finni en DIY http://www.e46fanatics.com/howto/howtodetail.php?howto_id=40 men hadde også hvert fint med tips ang. montering. Handler seg forresten om en 02mod. preface er det vell. Har også lyst til å montere grøftelys med xenon kit som matcher angle eysa fra biltema, (ca5000k lysstyrke er det vell?) Noen som har gjort dette som har noen tips? Og hvilket kit har dere kjøpt?
sindrebert Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 og hvilken pæretype er det på grøftelys til m3fangeren?
SweetBMW Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 husker ikke pæra, mener det er h3 eller hb4. mener det er hb4, var hvertfall det på¨mtec2 fangern jeg monterte xenon i. ang montering, ta deg tida og slapp av, så går alt mye lettere. to torx50 bolter i kollisjonsbjelka, 4 skruer under, og 2 i hver brønn. skli ut veldig straight forward.
sindrebert Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 husker ikke pæra, mener det er h3 eller hb4. mener det er hb4, var hvertfall det på¨mtec2 fangern jeg monterte xenon i.ang montering, ta deg tida og slapp av, så går alt mye lettere. to torx50 bolter i kollisjonsbjelka, 4 skruer under, og 2 i hver brønn. skli ut veldig straight forward. ok, takk Noen forslag til eventuelle xenon-kit som er fine ?
SweetBMW Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 aaah, glemte det.. Tja... Han jeg bruker heter Arild. Holder til på skedsmokortset uten for lillestrøm som igjen er utenfor Oslo. Han har bra sett 48 18 80 91 Ellers har jo GS og.
sindrebert Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 okay takk^^ men trodde de xenonkitta til grøftelysa var litt rimeligere enn 1490 som de koster på gs ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå