nanas84 Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 som topic så lurer eg på om m3 3.0 girkassa passe på m50 motoren og om da bakstillingen og mellom akselen fra m3 3.0 passer på 320 coupe karosseriet .. eller om det er mye modifikasjoner grei og vite 100% før eg handler inn deler.. har søkt litt ang tema men fant ikke noen bra tråder om det.. finst nok sikkert en plass men tar jo ca 1 år og lese gjennom alle tråder da topic som regel er feil.. takker for svar på forhånd
Olelink Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Spiller ingen rolle om det er 316 eller m3, samme karosseriet så drivlinjen passer. M3 3.0l kassa ble også brukt blandt annet på 328 (m52) så den skulle vel passe, dog uten at jeg kan bekrefte det.
nanas84 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Spiller ingen rolle om det er 316 eller m3, samme karosseriet sådrivlinjen passer. M3 3.0l kassa ble også brukt blandt annet på 328 (m52) så den skulle vel passe, dog uten at jeg kan bekrefte det. var det eg og mente men er greit og vere 100%
SweetBMW Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Den skal passe 100% den. Er såpass smarte BMW at hvis noe er brukt annerledes på karosseriet så er det andre mounte hull og alt. Kjør på du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå