winchester Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 De baksetene der vil jeg ha! Ellers rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 De baksetene der vil jeg ha! Ellers rå bil! Ja de er HELT strøkne, og alt er jo til salgs for rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 Jeg kjøper gjerne HELE interiøret om du selger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Ble det ikke akutuelt å selge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Ble det ikke akutuelt å selge deler? Nei, jeg beholder den foreløpig. Mulig jeg gjør noe til sommeren, får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Isåfall så må du gi meg en lyd. Det er forskjellig jeg er ute etter til E24 så om du får noe til overs fra enten M635`en eller delebilen kan jeg være intr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Isåfall så må du gi meg en lyd. Det er forskjellig jeg er ute etter til E24 så om du får noe til overs fra enten M635`en eller delebilen kan jeg være intr... Ja delebilen kan være aktuell og selge noe fra. Jeg trenger egentlig bare delene til venstreombyggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Nydelig E24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Det Er det vel kanskje:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå