Ove B Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Bilen min var ikkje senka, og den landa 40 meter utfor veien etter noe hjorte jævlar i ein sving:P det var me vinter dekka på og har kjøpt meg golf 5 å der passe dei ikkje så ligge bare i garasjen og tar plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Siden de er så smale som 8" så går nok ET20 på E36 uten noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Jeg tviler på at dette er OZ-felger også. Jeg tror det er kopifelger, men jeg har tatt feil før. Er det OZ-felger, så skal det stå OZ på baksiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dape6 Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Står OZ på mine, men kan godt hende at det er kopifelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ove B Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Nei da har eg blitt lurt skikkelig..kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Nå er det ikke OZ-felger heller, men RIAL VIPER D. Greit å vite for både selger og en evnt kjøper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ove B Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 kossen kan eg vite om eg har orginale elle uorginale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå