Opsahl1 Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Får ikke vifta til å funke, den man skrur på inni bilen? Hva kan være årsaken? Defektvarmeapperat? Regulator? Motstand til vifte? slitte børster? Kontaktkrompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Om den ikke blåser på noen posisjoner, så er det nok selve vifta som er defekt. Hadde det vært motstanden, burde den fungert på maks hastighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Kan godt være motstanden, ville begynt med å bytta den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 har du sjekka sikringa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 da rangerer vi alternativene fra folket her fra billig/lettest til dyrest/vanskeligst 1. sjekk, bytt sikring 2. sjekk, bytt vifte motstand 3. sjekk, bytt varmeapperat vifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opsahl1 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 sikringene er sjekket. motstanden kan forsøkes byttet, jeg ber til gud om at vifta ikke er gåen fordi det er så enorm dyrt. MEN hvor sitter vifta folkens? å hvordan kommer jeg til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opsahl1 Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 forresten så kommer det litt "elektrisk knitring" bak apperater jeg skrur på ventilasjonsanleggeet. dette kommer når jeg vrir om brytern. så fortsetter knitringen i 30 sec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 jeg er ikke noe mester på e36... sikkert noen vettuge her som svarer.. men jeg ville tro man kom til den fra torpedoen i motorrommet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 sikringene er sjekket. motstanden kan forsøkes byttet, jeg ber til gud om at vifta ikke er gåen fordi det er så enorm dyrt. MEN hvor sitter vifta folkens? å hvordan kommer jeg til? vifta sitter bak motoren, vet ikke hvordan det er å skifte på din, men på 320 touring med ac er et helvette på jord... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opsahl1 Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 hva koster detta på verksted a? dette er fett igrunn, oppkjøring på torsdag, så skal hele bøttebalettet slutte i funke, å det måtte værra noe som koster en stor slant : P men fortsatt ingen som vet åssen man kommer til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkey Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 du kommer til fra motorrommet. sitter midt på der. du skjønner det når du ser der;) men er ofte veldig trangt og jævlig, kommer litt ann på motoren og sånn. ikke så trangt å bare komme til på vifta for å få sjekket koblingene og sånn, men kan være et helvete å få den ut og ikke minst inn igjen. er nok mest sansynlig vifta di som er gåen ja. men bestill fra koed.no, mye billigere der enn mange andre steder ihvertfall. det gjorde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opsahl1 Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 har du en link til akuratt der hvor vifta ligger på nettsiden? jeg finner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 http://www.sqbimmer.com/dump/e36_blower_motor/ Har du ac/klima? Hvordan ser bryterpanelet ditt ut? 3 like store skru-knotter? Bør ikke være noe problem å bytte denne på en 4syl dersom det er uten ac fra motorrommet ihvertfall. Kan bli litt trangt på 6syl med ac. Men er egentlig ganske greit å plukke ut dashbord + varmeregister for så å bytte den også. Tar bare litt tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opsahl1 Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Tusen hjertelig takk allesammen! dette var til stor hjelp! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawkey Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 kan finne link til deg. men har du klima eller ikke? forskjellige vifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå