steffen90 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 ja vi gjør det, skal se om jeg får fiksa noen bilder
Hawkon88 Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 nå har vi ventet i 1mnd på at du skal gidde å ta bilder av skadene. Jeg tror ikke at det er vits i å bumpe denne tråden mer før det ligger GODE bilder på plass..
Endre Hånde Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Om det kommer bilder av disse så er de nok solgt kjapt.
steffen90 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 har vel skrevet at jeg ikke har noe kamera å mobilen suger, og jeg har hatt influensa, men hvorfor gidder dere å komentere her når dere ikke er intresert?
Hawkon88 Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Du har neppe influensa i en måned, du har ikke skrevet noe tidligere om at du ikke har kamera og mobilen suger (alt er bedre enn ingenting). Du har også lovet to ganger, å hoste opp noen bilder, senest tordag 10.februar. Jeg kommenterer her fordi jeg er interessert, men jeg kjøper ikke stoler usett.. Men hvor interessert du er i å selge stolene er en annen sak da du ikke gidd å bruke de 5min det tar for å ta bilder. Da kan du faen meg la være å la være å legge stolene for salg også. 90% av trådene på tilsalgsdelen her inne kommer ikke med bilder før 14dager etter at anonnsene er lagt ut, etterfulgt av 10stk som etterlyser bilder, før de først kommer. Det er ikke Kjernefysiologi og forstå at det er mye lettere å selge ting dersom man tar seg bryet med å lage en GOD annonse med GODE bilder. Bare se min salgstråd, så har du et brukbart eksempel. Til og med JEG klarer det.
Endre Hånde Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 +1! Jeg er mildt sagt interessert, men dette blir rett og slett for dumt.
steffen90 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 nå syns jeg dere skal slutte å komentere her jeg har blandet litt med denne tråden viewtopic.php?f=14&t=172294
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå