AndreasBr Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Som emnet sier, hva er det som irriterer deg mest? (Vennligst ikke skriv lange avhandlinger om hvorfor, men bare hva som irriterer deg) * Folk som ikke klarer holde eget felt(de ligger halvveis over i det andre feltet, evnt ligger og slikker "skille-stripen") * Folk som ikke klarer legge seg tilbake i høyre felt etter å ha benyttet venstre(ja, selv om de ligger fortere enn resten av trafikken!) * Folk som kjører med nærlys og tåkelys samtidig. * Folk som ikke klarer å kjøre rundkjøring. * Folk som ikke klarer vise hensyn til andre bilister der det er vanskelig å komme seg inn på veien. * Folk som absolutt skal kjøre fort der man kan kjøre forbi, men legge seg 10km/t under der det ikke går ann å kjøre forbi. * Folk som senker hastigheten inne i tunneler(De bremser gjerne ned til fartsgrensa, og gjerne under istedet for å bare trille) * Folk som ikke klarer holde fartsgrensa, til tross for gode kjøreforhold (Ja, jeg er klar over at det ikke er en minimumsgrense. Nordmenn virker til å bli dritredde så fort det snør eller regner litt.. ) Det er sikkert mye mer enn dette jeg irriterer meg over, og jeg kommer legge til etterhvert som jeg innser hva som faktisk irriterer meg. (Dersom noen skulle mene at dette er en meningsløs tråd... bare la være å lese den, og poste i den.. ) Men hva irriterer DU deg over? edit: Spesifiser gjerne litt nærmere.
bmw530i Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 gamle folk som ikke kan verken trafikk reglene eller trafikk bilde
Arild G. Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Møtende biler som skrur på langlysene igjen rett før de passerer Veldig mange billister er tydeligvis med den oppfatningen at de kan slå på igjen langlysene et par billengder før de har passert, uten at det blender bilen imot. Jævelig irriterende måtte de brenne i himmelen
Springsteen Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Jyplinger som tror de er verdensmestre! Gjerne de samme som "rævkjører"
ingard Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Møtende biler som skrur på langlysene igjen rett før de passerer Er vel det som irriterer meg mest ja.. Videre er jeg ikke så glad i fyllekjørere ol.
bmw530i Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Møtende biler som skrur på langlysene igjen rett før de passerer Veldig mange billister er tydeligvis med den oppfatningen at de kan slå på igjen langlysene et par billengder før de har passert, uten at det blender bilen imot. Jævelig irriterende måtte de brenne i himmelen dette fikk jeg lært man skulle gjøre på kjøreskolen pga det kan gå noen i veien bak den passerende bilen, å da er det for sent å slå på fjernlysene når du er forbi den bilen derfor slår di på en til to bil lengder før, sellom det er jævlig irriterende.
NBCustom Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 * Folk som absolutt skal kjøre fort der man kan kjøre forbi, men legge seg 10km/t under der det ikke går ann å kjøre forbi det tyder på at det ikke er noe feil ved bilen som gjør at den kjører sakte, men med hjernen til sjåføren, slike burde seriøst ikke hatt lappen. Har du ikke kontroll på et kjørefelt bør du holde deg unna trafikken. Ta hensyn til de bak deg om du skal kjøre så evneveikt.
ww2 Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Folk som ikke bruker tåkelys Jeg klarte bare ikke og holde meg God Natt
Zibiri Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Folk som blinker med fjernlys fordi man kjører med parklys.. Folk som ikke blinker, spesielt i rundkjøringer da... Og ja sinker. Angående det med fjernlys så prøvde jeg og nekte dette med fjernlys PÅ 2 billengder før møtende bil når jeg var på kjøreskolen men det kunne jeg bare glemme for det skulle være på, og de sa også at fjernlys skulle av 100 meter før møtende bil eller noe sånt for og lyse opp mest mulig vei. Og ja begge tingene blender like jævlig mye.
Jørgen Lie Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Folk som ikke bruker tåkelys Jeg klarte bare ikke og holde meg God Natt
Halbakken Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Folk som ikke bruker tåkelys Jeg klarte bare ikke og holde meg God Natt Hehe. Må vel bli siste punktet, sinker. Folk som har god tid, da jeg ikke har det. Mener ikke at jeg kjører liv og lemmer fra meg fordi jeg har det travelt, men å ligge med nåla på 50 i 60'n er ikke så sinnsykt motiverende 07.45 mandagsmorgen
Simpel Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Den der litt tidlig på med fjernlys som nevnt ovenfor her. Hater, hater, hater det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå