hofs Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Har nå tatt til vettet og gått til innkjøp av cab til sommeren:) en BMW 3-serie 320i Cab M-sport 170HK! 2001 modell. gått 170k KM. Sportsseter, sportsunderstell og M3-speil. står for tiden vinterlagret og gleder seg til våren kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hofs Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Lurer på om det er mye stress å montere digital klimakontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Gratulerer med nydelig cab! E46 må være den fineste cab'en jeg vet om. Og E93. Men, ville nok heller hatt en E46! Planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hofs Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 takktakk:) er meget fornøyd ja! har lyst til å oppgradere sound-systemet. men synes det er stress å begynne å plukke fra hverandre en nyere bil:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil-s Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Heisann. Gratulerer med en meget pen bil. Hvis du vil bygge om til digital klimakontroll så selger de det på schmiedmann. http://www.schmiedmann.no/3_serie/E46/u ... 1.htm#7538 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Gratulerer med Cab Så veldig fin ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Gratulerer, flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Grattis med finfin bil! Du kommer ikke til å angre når du kjenner sola og varmen i ansiktet når du kjører rundt uten tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hofs Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 takk for all tilbakemelding:) tror nok digital klimakontroll blir lagt på is inntil videre:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hofs Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 knipsa et bilde med vinterfelgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 gratulerer med flott bil:) gleder meg til våren jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hofs Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 hehe, ser den ja:) satser på en solfylt sommer med lite regn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 VINTERDEKK?Den burde stå i garasjen på vinteren.Har ikke vinterdekk til min jeg,min har aldri sett snø eller dårlig vær noen gang..Burde vært påbudt at alle bmw cab ikke brukes på vinterføre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Grattis med flott cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hofs Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 VINTERDEKK?Den burde stå i garasjen på vinteren.Har ikke vinterdekk til min jeg,min har aldri sett snø eller dårlig vær noen gang..Burde vært påbudt at alle bmw cab ikke brukes på vinterføre hehe, måtte ha det når jeg skulle hente den. du ville vell heller ikke lagt til på snøføre med sommerdekk? står selvfølgelig i garasjen nå Grattis med flott cab! takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå