AndreasBr Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Har lyst til å kvitte meg med min gamle 318i som står og samler støv på Hadeland.(og snø) Slik det er nå gjør den meg ingen nytte, bortsett fra å ruste bort. Bilen er ikke EU-godkjent, og jeg tror det er en pen liste med ting som må fikses dersom man skal ha den på veien kjapt.(Har siste NAF test som ble tatt før den ble parkert). Det er et eller annet problem ved radiator, selv tror jeg det er ekspansjonstanken som ikke er tett helt nederst. For noen som trenger delebil / rep.objekt kan nok denne være i blinken. Bilen står uten dekk, og må hentes på henger. Det er dessuten stjålet 2-3 pinner fra ene kontakten bak på speedometeret, usikker på hvilke, da jeg monterte stor kjørecomputer i den siste bilen jeg hadde. Bilen ble kræsjet ifjor vinter, og stod i garasje frem til juni når jeg flyttet. Da bagasjelokket ikke gikk helt igjen ble det lagt byggplast over bakenden. Er div rust på dørkanter nede, og noe ved skaden bak. Resten er jeg usikker på . Ta kontakt på tlf( 920 78 514 ) dersom du er int. i å se bilen, eller lurer på noe. Eventuelt send meg en PM her inne Bilder er fra bilen stod i garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2011 Ingen som har behov for delebil? ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rundereim Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 mykje rust på kanaler og framskjermer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 mykje rust på kanaler og framskjermer?? Så dessverre ikke denne meldingen før jeg dro til oppland der den står. Jeg er usikker på hvor mye rust det evnt er. Kan sikkert få skaffet noen nyere bilder. Tror ikke det skal være så mye rust på framskjermene. Kanalene er jeg usikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Har lyst til å kvitte meg med min gamle 318i som står og samler støv på Hadeland.(og snø)Slik det er nå gjør den meg ingen nytte, bortsett fra å ruste bort. Bilen er ikke EU-godkjent, og jeg tror det er en pen liste med ting som må fikses dersom man skal ha den på veien kjapt. Skiltene ble levert inn i desember '09 om jeg ikke husker helt feil. For noen som trenger delebil / rep.objekt kan nok denne være i blinken. Bilen står uten dekk.. Det er dessuten stjålet 2-3 pinner fra ene kontakten bak på speedometeret, usikker på hvilke, da jeg monterte stor kjørecomputer i den siste bilen jeg hadde. Bilen ble kræsjet ifjor vinter, og stod i garasje frem til juni når jeg flyttet. Da bagasjelokket ikke gikk helt igjen ble det lagt byggplast over bakenden. Er div rust på dørkanter nede, og noe ved skaden bak. Resten er jeg usikker på . Ta kontakt på tlf( 920 78 514 ) dersom du er int. i å se bilen, eller lurer på noe. Eventuelt send meg en PM her inne Bilder er fra bilen stod i garasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Driver Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 kjørbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 kjørbar? Bortsett fra at den står uten dekk, og at det er noe weird med radiator/fylletank, så er jo bremsene ganske bra rustet. Så jeg vil nok tro det beste er en henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svanem Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 har du fortsatt bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Den står på gårdsplassen i Oppland uten dekk & felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svanem Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 skal du ha mye for 2 dører og 1 framskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasBr Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 kvitter meg nok kun med hele bilen gitt ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinsladde Skrevet Mai 26, 2011 Share Skrevet Mai 26, 2011 kan gi deg 3 lapper for den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Hvor står bilen ? Hvor i oppland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå