325ixx Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Får man kjøpt beyern felger på norske sider? eller i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Ja, Felgimport importerer disse og enhver forhandler av dem vil kunne skaffe. Produseres at TSW så kvalitet burde vel ikke være helt bak mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Det er nok riktig, kjøpte mine gjennom hos Vianor her jeg bor, omtrent samme pris som å importere selv fra Florida . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 8,5 et40 du har på din e46? korleis går det med forhold til subbing? senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Det vet jeg ikke ennå, har ikke fått dekk på dem ennå, men skal passe midt i blinken med 235/35. Det stod andre 19-tommere på bilen da jeg kjøpte den, og har ikke hatt problem med subbing, selv om bilen min som du ser er "ganske" lav..... viewtopic.php?f=11&t=176030 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Jeg har også Beyern hjul. De selger Beyern på Hanebo & Sortvik i Trondheim ihvertfall Har Beyern Mesh i 8"-17" til salgs hvis du er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 sharif i oslo har også. de hadde hvertfal for noen år siden da jeg var der og så på felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå