faltro Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Noen som har prøvd Biltema sine luftfiltre ?. Alternativ dette: http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... &Itemid=54 Kanskje dumt spørsmåll, men er vanlig eller kullfilter jeg skal ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Linken din gav ingenting. Har kjørt med både Biltema og Koed filter på min, merka ikke akkurat noe forskjell på det.. Sikkert like greit å kjøpe på Biltema hvis det er i nærheten av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Biltemas luftfilter er nok like bra som luftfilterne til Veng,Mekonomen osv. Det er også 2 stk kullfiltere, en på hver side av torpedoveggen som er kupefiltere. Du skal med andre ord ha et standard luftfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
faltro Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Hei Takker for svarene. Ja det stemmer at det er 2 stk filtre der. Er dette kullfilte eller vanlige filtre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 HeiTakker for svarene. Ja det stemmer at det er 2 stk filtre der. Er dette kullfilte eller vanlige filtre ? Det er visst kullfiltere og de er dyre! Jeg byttet mine og valgte noe som var halve prisen. Kjøpte mine på Veng. Hvis de har på Biltema er det nok ok pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå